آغاز دور جدید طرح امنیت اخلاقی : برخورد با شرکت های خصوصی

شرکت های خصوصی
هفت تیر 7tir.com 
:  فرمانده اداره مفاسد اجتماعي نيروي انتظامي که اکنون به “امنيت اخلاقي ناجا” تغير نام داده، روز چهارشنبه با ‏اشاره به اينکه از نيمه دوم ارديبهشت طرح برخورد با بدحجابي در شرکت هاي خصوصي به اجرا در مي آيد، بعضی  ‏زنان شاغل در شرکت هاي خصوصي را به فساد اخلاقي متهم کرد، و گفت: در بعضي از شركتها، خانمها اصلا ‏روسري سرشان نيست و لباس مبتذلي بر تن دارند، و اين شرکت ها به لانه فساد تبديل شده است.‏

احمد روزبهاني همچنين مديران شرکت هاي خصوصي را به فساد اخلاقي متهم کرد و گفت: “کارفرمايان برخي ‏شرکت ها براي رسيدن به اهداف ناسالم خود پول لوازم آرايش و لباس کارکنان زن خود را مي دهند”.‏

وي در جمع خبرنگاران اضافه کرد: “چرا بايد در كشور جمهوري اسلامي، گزارش دهند كه يك شركت، بيش از ‏تعداد انگشتان دست، دختران را به فساد كشيده است”. وي در ادامه ادعا کرد: “خانم هايي كه نيازمند شغل هستند، ‏با مراجعه به بعضي از اين شركتهاي خصوصي، با كسب درآمد ناچيز به صورت ماهانه، پول لوازم آرايش و ‏لباس خود را از كارفرمايان، به منظور رسيدن به اهداف ناسالم اين افراد دريافت مي‌كنند.”‏

فرمانده امنيت اخلاقي نيروي انتظامي همچنين اجراي طرح برخورد با بدحجابي در شرکت هاي خصوصي را ‏هشداري براي شركتهايي دانست كه وي از آنان با عنوان شرکت هايي نام برد که خلاف عرف، شرع و قانون ‏فعاليت مي‌كنند. اين فرمانده ارشد نيروي انتظامي همچنين برخي از شرکت هاي خصوص را “لانه فساد” ناميد و ‏گفت: “در مواردي مشاهده شده كه يك چهارديواري به نام شركت، باز و تبديل به لانه فساد، مكاني براي ارتباطات ‏نامشروع، خريد و فروشهاي غيرقانوني و غيرمجازشده و زماني كه داخل شركت مي‌شويم، به نظر مي‌رسد اين ‏شركت، شركتي در خارج از كشور است و قانون اين كشور، شامل اين مكان نمي‌شود؛بطوريكه در بعضي از ‏شركتها، خانمها اصلا روسري سرشان نيست و لباس مبتذلي بر تن دارند”.‏

وي ارتباطات زنان شاغل در شرکت هاي خصوصي با همکاران شان را خلاف اعلام کرد و گفت: “ارتباطاتي كه ‏اين خانم ها با همكارانشان برقرار مي‌كنند، بر خلاف قانون، شرع و عرف است، و بايد گفت اين شركتها، خانه‌هاي ‏خصوصي نيستند و نظارت بر اين شركتها، وظيفه نيروي انتظامي است.”‏

‎با حکم يا بدون حکم؟‎

پيش از اين فرمانده نيروي انتظامي اعلام کرده بود قصد دارد ماموران تحت امرش را براي برخورد با بدحجابي ‏روانه شرکت هاي خصوصي کند. وي “برخورد با‎ ‎شركت‌هاي خصوصي كه قانون را رعايت نمي‌كنند را طرح ‏جديدي در فاز امنيت اجتماعي” عنوان کرد.‏

اسماعيل احمدي مقدم هم چنين به خبرگزاري فارس گفته بود: “بعضي از شبه شركتها اساسا براي مسائل ‏غيراخلاقي از پوشش شركت‎ ‎استفاده و اقدام به سوء‌استفاده از زنان و دختران مي كنند”. وي افزود: “در اجراي ‏اين طرح نظارت دقيق‌تري‎ ‎بر فعاليت شركت‌هاي خصوصي مي‌شود تا اگر روابط ناسالمي در آنجا ايجاد شده، ‏روابط‎ ‎كنترل شده و در صورتيكه خلاف هايي در آنجا مشاهده شد برخورد شديدتري صورت گيرد”.‏

همان روز معاون دادستان در امور نظارت بر ضابطان نيز از صدور مجوز از سوي دادستاني براي اجراي ‏طرح امنيت اجتماعي در اماكن و شركت هاي خصوصي خبر داد.‏

محمود سالار كيا با تاکيد براينکه “ورود به شركت هاي خصوصي‎ ‎توسط پليس نياز به حكم قضايي دارد” گفت: ‏‏”نيروي انتظامي براي كنترل شركتهاي‏‎ ‎خصوصي جهت كنترل ناهنجاري ‌ها با دستگاه قضايي هماهنگي ‌هاي لازم ‏را برقرار كرده، و‎ ‎بعد از اخذ حكم قضايي ورود پيدا مي ‌كند”.‏

اما احمد روزبهاني فرمانده مفاسد اجتماعي نيروي انتظامي ديروز در خصوص اينکه ماموران اين نيرو با کدام ‏مجوز قصد ورود به ورود به حريم شرکت هاي خصوصي را دارند، به خبرنگاران گفت: “قانون اين اجازه را به ‏ما داده است و در مواردي که اجازه نداده باشد با مجوز قضايي وارد شرکت هاي مذکور مي شويم.”‏

وي با اشاره به “آيين‌نامه نظارت بر اماكن عمومي”، درباره تفويض اختيار برخورد با تخلفات عمومي از سوي ‏نيروي انتظامي گفت: “هيات وزيران در جلسه مورخه 23 خرداد 63 آيين نامه ايي را تحت عنوان آيين نامه ‏نظارت بر اماکن عمومي به تصويب رسانده که به استناد و تبصره ذيل ماده 2 آن، شرکت هاي خصوصي از نظر ‏انتظامي و کنترلي مشمول اين آيين نامه قرار گرفتند”. استناد به اين آئين نامه در حالي مطرح مي شود که خود ‏نيروي انتظامي به شکل امروزي آن از اوايل دهه هفتاد تشکيل شده است.‏

وي برخي از مديران شرکت هاي خصوصي را “افراد سود جو و فاسد” معرفي کرد و گفت که آن ها “با تاسيس ‏شرکت در اين پوشش ارتکاب اعمال خلاف شرع، مخل امنيت و خطرناک” انجام مي دهند، و با طرح چنين ‏ادعايي گفت: “به استناد بند 5 از اصل 105 قانون اساسي اختيارات کنترل بر نظارت بر اين محيط ها از جمله ‏اقدام مناسب براي پيشگيري از وقوع جرايم را بر عهده قوه قضائيه واگذار کرده و اين وظيفه از طرف رياست قوه ‏قضائيه به دادستاني کل کشور واگذار شده که از اين طريق دادستاني کل کشور اين وظيفه را به ماموران انتظامي ‏تفويض شده است”.‏

وي از ورود نيروي انتظامي به برخي منازل مردم نيز خبر داد اما گفت: “شرکت هايي وجود دارد که تحت پوشش ‏منزل، افرادي نامحرم در آن کار مي کنند و يا اينکه افراد عامي و عادي در آن تردد دارند بنابراين پليس مي تواند ‏پس از ورود به اين گونه شرکت ها مي تواند در صورت مشاهده مواردخلاف شرع و قانون با آن برخورد کند”.‏

احمد روزبهاني در برابر سئوال يکي از خبرنگاران که از وي پرسيد “اگر براي پليس درب شرکت باز نشود، ‏چگونه وارد شرکت خواهيد شد” تلويحا به شکستن در و ورود به عنف به شرکت ها اشاره کرد و گفت: “در ‏صورتي که پليس قصد ورود به شرکت را داشته باشد و درب آن باز نشود، مسائل قانوني را به سرعت طي ‏خواهيم کرد زيرا خود قانون اين اجازه را به پليس مي دهد که بلافاصله با آن هماهنگ شده و سريعاً وارد عمل ‏شويم”.‏

اين مقام نيروي انتظامي در ابتداي اظهاراتش گفت که هدف اصلي از برخورد بدحجابي شرکت هايي هستند که ‏ثبت نشده يا تابلو ندارند اما در پايان مصاحبه مطبوعاتي وقتي خبرنگاران از وي پرسيدند اغلب شرکت هاي ‏خصوصي تابلو دارند، گفت: “ما اجازه نمي دهيم که کسي با گذاشتن تابلو بر سر در شرکت هر گونه کار خلافي ‏را مرتکب شوند”.‏

وي هم چنين خبر داد که در ارتباط با طرح برخورد با بدحجابي، شرکت هاي خصوصي و نمايندگي شرکت هاي ‏خارجي در تهران و سراسر کشور مورد بازرسي قرار خواهند گرفت.‏

‎نیروی انتظامی و  جوانان و نوجوانان‎

فرماندهان نيروي انتظامي مي گويند طرح برخورد با بدحجابي در شرکت هاي خصوصي، بخشي از طرح امنيت ‏اجتماعي و اخلاقي است که از يک سال پيش در سراسر کشور به اجرا در آمده است.شمار بسياري از بازداشت ‏شدگان در طرح امنيت اجتماعي و اخلاقي از ابتداي سال 86 تاکنون را نوجوانان تشکيل مي دهند.‏

محمد زاهدي معاون فرمانده نيروي انتظامي استان‏‎ ‎گلستان 12 اسفند 86 از رشد 127 درصدي بازداشت شدگان ‏کمتر از 14 سال طي يک سال اخير خبر داد و گفت: “شمار مجرمان دستگير شده تا سن 14‏‎ ‎سال در استان ‏گلستان طي 11 ماه نخست امسال 127 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل‏‎ ‎افزايش داشته است”. به گفته وي ‏‏”تعداد دستگير شدگان در سنين 14‏‎ ‎تا 25 سال به دليل ارتکاب جرايم مختلف 9 درصد رشد و در سنين 25 تا 39 ‏سال يک درصد‎ ‎رشد داشته است”.‏

پنجشنبه 22 آذر 86 نيز خبرگزاري رسمي جمهوري اسلامي در گزارشي از برگزاري همايش امنيت اخلاقي در‏‎ ‎زادگاه محمود احمدي نژاد، از قول فرمانده‎ ‎انتظامي شهرستان گرمسار نوشت: “85 درصد از بازداشت شدگان ‏در طرح امنيت اجتماعي‎ ‎نيروي انتظامي طي 6 ماه اول سال 86 بين 16 تا 26 ساله بوده اند”.‏

سرهنگ رضا حسيني در مورد طرح‎ ‎مبارزه با بدحجابي نيز گفت: “درموضوع بدحجابي ‪ 82‏‎ ‎درصد ‏دستگيرشدگان ‪16‏‎ ‬‎تا ‪ 26‏‎ ‎ساله و مابقي در سنين بالاتر قرار دارند”. وي همچنين آماري از محدوده سني بازداشت ‏شدگان رابه اتهام آنچه مقامات دولتي “اقلام ضد فرهنگي” مي نامند و شامل فيلم و موسيقي غير مجاز مي شود، به ‏اين شرح اعلام کرد: “90 درصد دستگير شدگان در سنين 16 تا 26 سال‏‎ ‎قرار دارند و 70 درصد بازداشت ‏شدگان به علت تهيه و توزيع تجهيزات ماهواره نيز در‎ ‎سنين 16 تا 26 سال قرار دارند”.‏

خبرگزاري رسمي جمهوري اسلامي، ايرنا هم به نقل از شرکت‏‎ ‎کنندگان در اين همايش و با اشاره به “جوان بودن ‏دستگير شدگان طرح امنيت اجتماعي” مدعي شد: “دشمن روي نوجوانان و جوانان سرمايه‌گذاري كرده كه مقابله با ‏اين‎ ‎توطئه دشمن نيازمند همكاري همه دستگاهها است”.‏

به ادعاي برخي از مقامات کشور بسياري از بازداشت شدگان در طرح امنيت اجتماعي تا قبل از دستگيري ‏گرايش هاي مذهبي نيز داشته اند.فرمانده برکنار شده نيروي انتظامي استان تهران رضا زارعي در پايان مهر ماه ‏‏86 و در همايش “امنيت، پليس و اصناف” كه در كرج برگزار شد، گفته بود: “بررسي‌هاي انجام شده از ‏دستگيرشدگان‎ ‎طرح افزايش امنيت اخلاقي نشان داده که بيش از 64 درصد آنها نمازخوان‏‎ ‎هستند”.‏

گذشت چند ماه از آن ماجرا اما به دستگيري خود وي منجر و اخباري در خصوص اتهامات سنگين اخلاقي و مالي ‏وي در رسانه ها منتشر شد.

145 Responses to “آغاز دور جدید طرح امنیت اخلاقی : برخورد با شرکت های خصوصی”

  1. مهدی Says:

    ولی خداییش راست میگه . بعضی البته فقط بعضی از شرکت ها وضع اخلاقی مطلوبی ندارن .
    در هر صورت امیدوارم امنیت اخلاقی کشور گسترش پیدا کنه .

  2. مهدی Says:

    راستی ماجرای این سردار رضا – ز چی شد ؟ اگه کسی خبر داره به منم بگه !

  3. مهدی Says:

    بچه ها من تصمیم گرفتم دیگه اول شدنمو اعلام نکنم ولی از این به بعد دقت کنین ببینین اولین نظر رو کی داده ! شاید من بودم !!!!!!!

  4. میلاد تهران Says:

    سلام . باید به نیروی انتظامی آفرین گفت . این طرح واقعاً جاش خالی بود . ظاهراً من امروز اول شدم.

  5. عليرضا-تهران Says:

    كم كم توي خونه هامون هم طرح اجرا ميكنند.زياد خوشحال نباش اقاي م.

  6. مهدی Says:

    میلاد خان و محمد جان مثل اینکه مزاح میکنید !!!!!!!!!

  7. محمود Says:

    پس كي طرح امنيت اخلاقي در نيروي انتظامي اجرا ميشه؟!

  8. گیلانی- کرج Says:

    به دخترا و خانوماتون بگید تو خونه حجاب را رعایت کنند

  9. کیا_کرمان Says:

    باید فرهنگ فکر کردن ایجاد بشه تا افراد انتخاب درست داشته باشند برخوردهای که پشتوانه فکری و فرهنگی نداشته باشد نتیجه عکس داره

  10. ساغر از تبریز Says:

    فکر نکردند تو اون فاصله که نیروی انتظامی می خواد وارد شرکت بشه همه روسری هاشونو سر می کنن؟؟؟؟

  11. میلاد تهران Says:

    آقای علیرضای عزیز از تهران . یعنی شما و امثال شما میخواین فساد رو تا خونه هاتون بکشین یا اینکه خونه هاتون سرتا پا فساد تشریف دارن که میترسین . عزیز دلم آنرا که حساب باک است . از این طرح ها چه باک است .

  12. آق مری تهران Says:

    دور بعدی طرح امنیت اخلاقی پاکسازی همه اتاق خوابهای منازل مردم از پوشاک نامناسب ووسایل مرتبط با …می باشد.

  13. راستین Says:

    کجایی سردار که طرحت داره همه جا مطرح ! میشه….
    توضیح: منظور از سردار همان سردار عریان است.

  14. میلاد تهران Says:

    و اما ساغر خانوم همشهری خودم . قرار نیست با ساز و دهل برن شرکت ها . عزیز من هنوز افشا نشده ولی طرح یه چیزی شبیه کنترل نامحسوس خواهد بود . به قول امروزیها مچ گیری.

  15. reza-karaj Says:

    سلام بر تمام همراهان 7 تیر صبح همگی خوش !
    در تصاویر حکاکی شده بر سنگهای تخت جمشید هیچ کس عصبانی نیست !
    هیچ کس سوار بر اسب نیست . هیچ کس را در حال تعظیم نمیبینید !
    هیچ وقت برده داری در ایران مرسوم نبوده . در بین این صدها پیکر تراشیده شده
    حتی یک تصویر برهنه وجود ندارد . این آداب اصیلمان است :
    نجابت . قدرت . احترام . مهربانی . و …. این بود ایران ما ! اما
    بدانید ایرانیان عزیز .. افسوس و صد افسوس که
    چه بودیم و چه شدیم !!!!
    کوروش تو بخواب ما بیداریم !!!!

  16. senator Says:

    ابن هم اثرات نا امنیهای اخیر کشور .
    بمب گذاری شیراز .
    جریان انتخابات ایلام .
    و ……………………

  17. ماندنی .تهران Says:

    زندگی شاید، مردی باشد که در انتهای خیابان سخنرانی می کند
    و هر روز با میکروفون مشکلات همه پابرهنگان را حل می کند
    و ما هر روز بیشتر حل می شویم
    آن مرد یک کتاب بزرگ حل المسائل دارد
    که در آن همه مشکلات حل شده است
    و فقط باید بگوید یا باب الحوائج…
    و لای حل المسائل را باز کند
    و هر روز مسائل ما را با آن حل کند.
    ما صفرهای اضافی را از اقتصادمان پاک می کنیم
    گوجه فرنگی سه تومان می شود
    و با دو تومان مرغ می خریم
    و با صدهزار تومان صاحب خانه می شویم
    و دیگر هیچ مشکلی نداریم
    هزار تومانی های کثیف و فاسد به زباله دانی گذشته می روند
    سردار گفته است: مرگ بر فیلم های سینمایی خشن
    او گفته است: فیلم های سینمایی خشن را تماشا نکنید
    او گفته است: تلویزیون ها را خاموش کنید و به خیابان بروید
    و صحنه های لطیف مردان آویخته را در خیابان ببینید
    ما شما را آویزان می کنیم تا آرام شوید
    آه! چقدر ما خوشبختیم
    ما به سوی نور حرکت می کنیم
    و آینده پر از نور است

  18. نادر-میبد Says:

    اخه تا کی میخواهیم کوته فکر باقی بمونیم من میخوام اینو بگم یعنی تمام ادمای همه کشورها بجز ایران وقتی تو خیابون یا محل کارشون روسری ندارند مرتکب فساد وفحشا میشوند .بابا تو رو خدا حالا دیگه حجاب رو از مغزتون بردارید

  19. فربد تهران Says:

    ماندني متنت ماندني است.موفق باشي

  20. جاسم الاحوازی Says:

    آقایون! خانوما! این ایران شماست که همه کار را در همه جا میکنید و دولت مجبور میشه به همه جا لشکر بکشد. خداوکیلی در دنیای امروز در شرکت خصوصی کار و فقط کار میکنند و فوقش “یه بوس کوچولو”. پیشنهاد میکنم برای اینکه هم پلیس راحت بشه هم قوه قضائیه و هم دولت و هم مردم در هر شهری یه “کاباره” باز کنند تا:
    1- جوانها بروند و تخلیه بشوند.
    2- پلیس آدرس زنهای خراب را داشته باشد و همه جا را “بو” نکشد.
    3- “حکومت” برای جلوگیری از “صد” گناه “یک” گناه را بپذیرد.
    4- این طرح پلیس “پشتوانه فکری” ندارد چون مطمئنم که متفکرین به راههای نرم افزاری می اندیشند و هیچوقت به “باتوم” توصیه نمیکنند.
    5- “عقل” در ایران “تعطیل” است و “دست”ها “فعال”.

  21. محمد آرام - بابل -مركز فاطيما Says:

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++************* ******* +++++++++######
    »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
    ×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
    مرغ اما مرغ دريايي شويد
    مرغ دريا به دريا ميرود
    موج برخيزد به با لا ميرود
    ليك مرغ خانگي در خانه است
    روز و شب در بند آب و دانه است
    تا به كي در بند اب و دانه ايد
    غافل از قصاب صاحب خانه ايد !!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟

  22. شهاب برديا Says:

    ايكاش اين همه كه توي اين صفحات فعال هستيد!!!
    توي تالار گفتكو هم فعال بوديد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  23. shayan Says:

    ای بابا تو کشور ما پر شده از این شرکت ها . نمونش شرکت گلدن گروپ تو خیابان جهان کودک تهران . احتیاجی به توضیح بیشتر نیست . چون همه میشناسن اونا رو ………………..

  24. هدیه Says:

    این ها می خوان همه ظاهر رو حفظ بکنن… چادر سر کنند…. فقط یک چشمشون بیرون باشه…. اما زیر چادر هر خبری بود باشه!!!! واقعاً که چه کوته فکراند

  25. سامانم بي مكان Says:

    من تو شركت خودمون هر موقع ميخواهم حال اين دختره همكارم بگيرم كه فضولي نكنه بهش ميگم چرا روسري سرت نميكني….و ناگهان اون حالش خيلي گرفته ميشه و به من ميگه فضول و بعد ناگهان حال من گرفته ميشه آخه بدبختي قيافه نداره موهاشم وزوزي

  26. فروغ Says:

    آخه يكي نيست به اينا بگه اي فضولها به شما چه در شركت من چي ميگذره اگه مي توني شغل ايجاد كني بكن ديديم خودتون پاك پاكي و مردم بدبخت همه گناهكار

  27. میلاد تهران Says:

    آقای نادر عزیز از میبد . بچه جان حجاب و باقی احکام حکم خمینی یا خامنه ای یا احمدی نیست . حکم خداست . پسر جان ایستادن در مقابل این حکم یعنی ایستادن در برابر خدا نه بنده ی اون . حالا هی بشینین چرت و پرت تحویل هم بدین .

  28. طلا.تهران Says:

    ماندني عزيز واقعا زيبا بود از خوندنش هم لذت بردم هم از واقعيات تلخ جامعه ام افسوس خوردم
    ولي واقعا هدف اصلي اين طرح چيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خودشون گفتن چه بي مجوز و چه با مجوز مي تونن وارد خونه هاي مردمم بشن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    اين يعني نيروهاي کثیف و [] وارد هر جايي بشن و به ناموس مردم []
    خدايا ريشه اينها رو بكن……………………خدا ريشه هر چي ظلمه بكن ……………………
    چقدر صبر داري خداي بزرگ

  29. نازنین Says:

    باید فکرب بهال گشتهای ارشاد کرد که خانمها در پشت صندلی و اقایان در جلو می نشینند

  30. طلا.تهران Says:

    ميلاد بهتره ديگه نظر ندي ………………………..
    خوب……………………..
    آفرين برو توكوچه توپ بازيتو بكن………..خوب………….آفرين پسر گل……………………………

  31. nader Says:

    دموشون گرم
    حالا داره مملکت سر و سامون ميگيره ها
    تا کي ديگه بزاريم هر غلتي که دلشون ميخاد بکنن

  32. حسن فارس Says:

    بچه ها سلام وقت بخير

  33. کوروش کبیر ایران Says:

    بچه ها اماده باشید که می خواهیم بریم زمان انقلاب
    محکم بنشینید

  34. علی Says:

    لطفا به این آقایون نیروی انتظامی بگید اول از شرکت این سردارهاشون شروع کنند از جمله آقای زارعی بعد یقه ملت بدبخت رو بچسبید مثل اینکه یادشون رفته در زندان چه بلایی سر خانم زهرا کاظمی ایرانی تبعه کانادا آوردند

  35. آریاایرانی تهران Says:

    جناب آقای میلاد خان .فاسد اون کسی است که پول یه ملت رو بالا کشیده و میکشه و با پول خود ملت آدم اجیر میکنه تا صدای همون ملت رو تو نطفه خفه کنه .فاسد کسی است که وقتی بالای منبر میره هزار اراجیف می بافه ولی تو خلوت میره آن کاردیگر میکنه.فاسد کسی است که جوونهای مردمو به کشتن میده و تشویق به مرگ میکنه تا به بقای خودش ادامه بده .فاسد کسی است که یه مملکت رو به زور سرنیزه بین خودشو و اطرافیانش تقسیم کنه .فاسد کسی است که چشماشو میبنده و فروش دخترای کشورش رو به کشورهای همسایه انکار میکنه .فاسد کسی است که بهترین جوونای کشورش رو حبس و شکنجه میکنه یا فراری میده بازم بگم فاسد کیه تا بیشتر بفهمی سرتو از زیر برف بیار بیرون!!!

  36. جاوید شمال Says:

    سلام دوستان
    آقایان
    طلا.تهران: 78.158.167.234 و ماندنی .تهران: 64.62.138.97
    با نظرتون موافقم
    آقای میلاد تهران: 217.219.140.89 عزیز من ، کسی با حجاب مشکلی نداره مشکل اینجاست هیچگاه چوب و حرف زور جواب نداده و نخواهد داد . متاسفانه بعد از اون انتخابات (12 فروردین 58) حکومت قدرت را برای اعمال زور بدست آورد و همه را مجبور به رعایت حجاب کرد در صورتی که اصلا شعار انقلاب شعار زور نیود و نه هیچ اجباری در حجاب .( در مورد حجاب اجباری درکار نیست .آیت الله طالقانی ، روزنامه اطلاعات 11 مارس 1979) متاسفانه از همان ابتدای انقلاب بسیاری از اصول دمکراسی پایمال شد واین داستانبا کشتار و خفقان عمومی همچنان ادامه دارد. قتلهای و اعدامهای سال 57و 60 و فاجعه اعدام های جمعی 3500 نفری سال 67 (که بنا به دستور مستقیم رهبری وقت صورت گرفت) قتل های زنجیره ای و کشتار روشنفکران همچون سعیدی سیرجانی ها ، فروهر هاو…. به اونا اضافه کن ببخشید که ازبحث خارج شدم موفق باشید . زنده باد ایران زنده باد ایرانی زنده باد آزادی

  37. جاوید شمال Says:

    پیروز باشی آریاایرانی تهران: 85.133.194.190

  38. محمد Says:

    سلام
    مثل اینکه بعضی از رفقا اینجا رو فقط مال خودشون میخوان
    و هر نظری که مخالف نظرات خودشون باشه رو نمی تونند تحمل کنند .
    می تونید نظر 31 رو ببینید
    دوستان به نظر هم احترام بگذارید .

  39. کانتیمویی - هگمتانه Says:

    ماندنی واقعا حال کردم

  40. کانتیمویی - هگمتانه Says:

    مهرشاد کجایی ؟
    دلمون تنگ شده .
    دوست دارم از نزدیک ببینمت امکان داره ؟

  41. perfect1111 Says:

    سلام بر جوانمردان
    تا به کی با شب تاریک هم آغوش شدن؟
    تابه کی در شبح روز فراموش شدن ؟

    تا به کی دیده به فردای «چه باشد» دوختن ؟
    تا به کی در دی و امروز چو مغشوش شدن ؟

    تابه کی حسرت گرمای محبت خوردن ؟
    تابه کی شعله نیافروخته خاموش شدن ؟

    تا به کی حسرت گرمای محبت خوردن ؟
    تا به کی چون می بی شور و ثمر نوش شدن ؟

    تابه کی کنج خرابات به مستی بودن ؟
    در دل دشت و دمن از پی خرگوش شدن ؟

    تا به کی گول حماقت خوردن ، رنگ شدن ،
    به نوای دهل از دور مدهوش شدن ؟

    تا به کی تو سری و تهمت و تحقیر شدن ؟
    یا که در زیر قدم های که مفروش شدن؟

    تا به کی شاهد ظلمت شدن و دم نزدن
    تابه کی ضد حقیقت همه سرپوش شدن ؟

    تابه کی بهر شبانگاه ثنا ها گفتن ؟
    تابه کی در خلإ صبح سیه پوش شدن ؟

    تابه کی ناله و افغان و امان سر دادن ؟
    تابه کی در بدری خانه ی بردوش شدن ؟

    مهلتی نیست در این واپس عمرت بیداد
    تابه کی شب پر و در خلوت شب موش شدن ؟

    شاعرش نمیدانم!!!!

  42. پارسا Says:

    عجیبه که اینا به رضاخان ایراد میگیرن.تو قرن 21م به زور میخوان مردم چادر به سر بشن .حالا اگه سردارشون 6تا خانم بلند کنه حداکثر یه خلاف کوچیک کرده

  43. perfect1111 Says:

    مهدی – 81.12.106.32 گفت:

    پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ در ۶:۲۰ ق.ظ
    تو واقعا ساعت 6:20 بیداری
    بابا خیلی صداقت داری

  44. میلاد تهران Says:

    سلام . خیلی جالب بود نظرات دوستان . ولی به خدا از حرفهاتون گلایه نمی کنم . راستش از نزدیک درگیر هستم و میدونم که شما یک از هزار رو نمیدونین . فقط دنباله رو دیگرون هستین . الحق که شما ملت بی اطلاع ترین مردو هستین . چون خودتون اینو میخواین . طلا از تهران مطمئن باش این جمله نشان از ضعف تو بود و الا یه حرف درست و حسابی میزدی. جناب آریا عزیزم ببین چه فاسدهایی هستن اونهایی در مقابل این فاسدین سر تسلیم فرود میارن.

  45. میلاد تهران Says:

    راستی آقای جاوید . یه سؤال . میتونی برامون کمی از قتل های زنجیره ای بگی و اینکه کیا پشت سرش بودن . واقعاً میخوام بدونم . برای اینکه بهم ثابت بشه از یه چیزایی خبر داری .
    در ضمن از سردبیر محترم بسیار سپاسگزار هستم از اینکه نظرات رو هر چند سانسور شده اعلام میکنن .
    جناب آقای اعلمی نماینده ی مردم تبریز تو وبسایتشون در کمال وقاهت یادداشت بنده رو پاک کردن و به جای اون برا خودشون قربون صدقه رفتن . و جالب اینجاست که خودشون به خودشون جواب دادن . از همینجا اعلام میکنم که اعلمی باید برای این کار پاسخگو باشه . لا اقل تو سایت خودش.

  46. آر--م---ا---ن--------آ--با--دا--ن Says:

    باید ریشه یابی بشه وببینید . سرمنشا ان کجاست.
    وقتی که فقر ناشی از تورم در مملکتی که نفت 120 دلاری( عاید افراد خاصی بشه )باید چه انتظاری داشت.
    وقتی که بنده خدا با بدبختی (پدر خانه) میره پول در میاره واز روی ناچاری میده دانشگاه فامیلی ازاد .به امید اینکه بچش مدرک بگیره وبره سرکار ووضعیت زندگیشو سرو سامان بگیره.بعد مبیبه پارتی نداره ودختره تو خونه داره قاطی میکنه..اون وقت باباهه مجبوره رضایت بده بره سرکار.
    وقتی که پارتی نداری بری دخترتو یا خواهرتو ببری در ادارت دولتی استخدام کنی .مجبوری با کار در شرکتهای خصوصی رضا یت بدی.
    وقتی که رضایت دادی شرکتهای خصوصی هم از قانون به اصطلاح کار سوء استفاده می کنند.
    وقتی که رفت سرکار انهم با یک سوم حداقل حقوق اداره کار .بعد کارفرما هم مسلمه سوءاستفاده می کنه.وهرچه گفت .اکثر انها هم مجبورا خود رابا شرایط وفق بدن تا هم سرکار باشند وهم دارای کلاس باشند.پس باید گفت عامل اصلی دولت است .نه ملت .با این بگیر وببند ها مشکلی حل نخواهد شد.

  47. آباي از انزلي Says:

    بجه ها مطمئنن هيچكدام از شما با هرزگي موافق نيستيد.
    همه ما اعتدال رو ميخوايم.
    بايد جلوي كثافتكاريهاي همه در همه جا گرفته بشه نه اينكه فقط بيان جلوي 4تا جوون فشن رو بگيرن به عنوان طرح مبارزه با بد حجابي.

  48. 123 Says:

    دمشون گرم این شرکتای خصوصی خیلی حرف پشت سرشونه (البته اگه جناب سردار نرن خوشکلاش رو ارشاد ویژه بفرماین)

  49. رضا -دکتر شریعتی Says:

    سلام به دوستان

    اینها همه اش سیا بازیه میخوان مردمو بترسوونن تا یه وقت هوس شورش نکنن

  50. علی جون از مشهد Says:

    از این به بعد تو حمام هم با حجاب برید

  51. lili naz_تهران Says:

    طلا.تهران: 78.158.167.234
    این طرحا به خاطره امنیت من وتوئه……به من چه که مجریان طرح خودشون پشت پرده چه ها نمیکنن(خودشون میدونن و خدای خودشون)….دیگه اونا اولیای خدا که نیستن…. مهم اون قسمتیه که حتی اگه به ظاهر باشه مبارزه میکنن با فساد
    ***************
    جاوید شمال: 64.62.138.90
    شعار انقلاب؟؟؟؟…شعار دینمون اصله…وقتی من به عنوان یه خانم خودمو موظف به حجاب داشتن بدونم دیگه نیازی به جبر واجباریا به قول شما چوب وزور نیست…بی بند وباری جوونا…غرق گناه شدنشون و….ریشه درپایبند نبودن به مسئله ی حجابه….
    فساد بیداد میکنه…
    *****
    میلاد تهران: 217.219.140.89
    مرسی از نظراتتون….منم دقیقا عقیده ی شمارو دارم….اما شما با علم بیشتری میتونید بعضی نظراتو محکوم کنید…

  52. lili naz_تهران Says:

    باید زندگي كرد در انزوا پاك بودن نه سخته نه هنرمندانه ……تا اسمون راهی نیست اما تا اسمونی شدن راه بسیاره
    مهم اينکه در اوج كجيها راست بود و در بطن مردابها صدف ف ف

  53. میلاد تهران Says:

    سلام دوستان . خوبین . با تشکر از lili naz . البته باید خدمت سرکار خانوم عرض شود که منظور شما رو از جمله ی آخرتون متوجه نشدم .( اما شما با علم بیشتری میتونید بعضی نظراتو محکوم کنید… ) . ولی به هر حال عزیزان من ، ما همه حرفهامون از سر دلسوزی هست و بس ولی به دلیل کثرت عقاید گاهی اوقات تضادی پیش میاد که فقط مربوط به عمل هست و نه کل عقیده . پس با حرفهای ناخوشایند باعث نشیم که کدورت بیخودی ایجاد بشه . به هر حال من حرفم اینه که نباید سیاست باعث بشه از دینمون هم غافل بشیم . جاوید جان به لقمان گفتن ادب از که آموختی ؟ گفت از بی ادبان . عزیزان من خودمونو گول نزنیم . ما که جان و مالمون داره تباه میشه . لااقل آبرومونو حفظ کنیم . واقعاً چرا باید تو یه جامعه ی اسلامی به فکر این باشن که بیان حتی تو شرکت ها ما رو کنترل کنند . آیا واقعاً فقط برای ارعاب هست . آیا واقعآ جامعه ی ما داره به سمت فرویدیسم پیش میره ؟ خواهشمندم نظراتتون رو بگین . موافق و مخالف. چون میخوام از خوندن اونها لااقل لذت ببرم .

  54. اردک. همدان Says:

    تو برخی از شرکت ها واقعا بی خیال حجاب شدن. انگار اروپا یا امریکاست . برخورد با اینجور لانه های فساد واقعا کار به جاییه که باید زودتر از اینا انجام میشد

  55. حسن کچل Says:

    مرحله بعدی طرح امنیت اخلاقی مربوط حیوانات خانگی و شهری (مثل :گربه خیابون گرد)
    و اجرای عفاف برای آنهاست .این طرح با ملبس کردن گربه های نر به شلوارkitty (شلوارک برای گربه)
    پیش بینی میشود 1 میلیون گربه نر 1 تا 6 ساله شامل این طرح خواهند شد

  56. اذر Says:

    بعضي ها ديگه چاره اي جز اين طور برخورد ها رو نذاشنن

  57. حامد Says:

    اردک همدونی برای شعور حداقلت متاسفم

  58. محمد از مشهد Says:

    بابا خدایش دستشان درد نکند .من خودم در یکی از این شرکت ها کار می کنم بعضی از این منشی ها و کا رکنان زن از بالا با مدیران وکارکنان مرد سلام علیک دارند از پایین رفت آمد .خلاصه وضع حسابی س ک س ی است .

  59. لیلا مشگین شهر Says:

    سلا م بچه ها خوب هستین
    من خودم هم تویه این شرکتها کار می کنم ولی چنین چیز ندیدم
    همه جا که این جوری نیس بابا

  60. اردک. همدان Says:

    حامد: 81.12.54.6 واسه خودت متاسف باش که تا میان با بیحجابی برخورد کنن به مذاقت خوش نمیاد. چرا؟؟
    چون تو واسه خودت ارزش قایل نیستی و مسلمون نیستی و اصلا با حجاب که فریضه الهیه مخالفی.

  61. كامران از مشهد Says:

    خدا وكيلي بعضي از منشي ها سه كاره! هستن !

  62. لیلا مشگین شهر Says:

    ماندنی از نوشته هات گوهر می باره عزیزم

  63. حامد Says:

    اردک همدونی تو کشورهایی که حجاب آزاد هست زنان مسلمان طوری روسری سر میکنند که یک تارموشون پیدا نیست ولی در ایران به خاطر اجبار و بگیرو ببند از سر تا پای خانمها اروپاییه بازم برای شعور حداقلت و تفکر بگیر و ببندت متاسفم الحق که نفهمی؟ تازه من از تو افراطی مسلمونترم ولی اگر مسلمونی به بگیروببنده پس برای هرچی مسلمونه متاسفم

  64. سارا - ش Says:

    کار خیلی خوبیه. متاسفانه منم از این شرکتها دیدم واز هر چی کار وسوء استفاده از این دختراس بیزار شدم (مگه سر کار جای کثافت کاریه بچسبین به کارتون)

  65. اردک. همدان Says:

    حامد: 81.12.54.
    پس تو میگی بیخیال بشن تا هر کی هر طور دلش میخاد تو این کشور اسلامی برهنه بگرده . پس جواب اونایی که رفتن خونشنو دادن که این مسایل تو کشورمون نباشه چی میشه. اینجا ایرانه و کشور اسلامیه و حجاب یک ارزش حساب میشه . در فرهنگ ما برهنه گشتن جایی نداره. ادم های بی منطق مثل تو هم که کم میارن دهنشنو وا میکنند به فحش و ناسزا. اونا هدفی ندارند. از تو و امثال تو که صبح تا شب پای ماهواره میشینن و کارشون شده نشخوار کردن تبلیغات لسانجلس نشینا و دیدن فیلم س ک س ی هیچ انتظاری نیست.با کسانی امثال تو که ارشاد در موردشون تاثیری نداره چار های جز برخورد وجود نداره. تو اگه مسلمون بودی نباید نسبت به بی عفتی بی تفاوت بودی. منم اگه مسلمون نیستم لاقل از بی عفتی طرفداری نمیکنم .

  66. بهار Says:

    اینها فقط وفقط میخوهند دم از روزگار مردم به حصوص اهل جوون را در بیاورند که فکر انقلاب دیگر و ازادی فکر نداشته باشند فقط تو خماری بمانند همین و بس

  67. وحید29شیراز Says:

    با بهار جون موافقم

    vahidtanha2004@yahoo.com

  68. Anonymous Says:

    اردک جان…بهتری “جواب اونایی که رفتن خونشونو دادن که این مسائل تو کشورمون نباشه” رو سردار زارعی بده…مشکل از اصل این طرح نیست.مشکل از اجرا کننده هاشه.

  69. Anonymous Says:

    ضمنا اردک یادم رفت بهت بگم.تو از کجا میدونی که محمد فیلم س ک س ی میبینه که بهش تهمت میزنی؟

  70. Anonymous Says:

    منظورم حامد بود.

  71. کاتب میرزا Says:

    امیدوارم فرمانده این طرح دیگه تو زرد از اب در نیاد و 6 ماه بعد با 60تا دختر توی یه شرکت در حال ارشاد پیدا نشه .آمین

  72. یه دختر ایرانی Says:

    دوستان منو گرفتن هفته پیش گفتن مانتوت کوتاهه منم به خانومه گفم این کادو سرداره از عصبانیت قرمز شده بود ولی کاری نمی تونست بکنه بیچاره

  73. shahrzadtirana.teh Says:

    اي بابا بازم من ميگم گر حكم شود كه مست گيرند
    در شهر هر انچه هست گيرند
    حالا هي طرح بچينين هي بلوا به پا كنين يه ذره به خدا اگه ياد گرفته بودين ادميتو ديگه چيزي لازم نبود به قول يكي از خانوما كجا كار هستش حالا بياين همينا رم از بين ببرين ببينم مملكت گلستان ميشه؟

  74. مجیک تهرانی Says:

    با عرض سلام خدمت همه دوستان
    تو این زمونه همه کشورها دنبال بهره وری هستن
    دولت با این طرح می خواد میزان بهره وری از منابع اقتصادی و انسانی رو بالا ببره
    شاید بعضیا فکر کنن اگه خانوما راحت باشن بهتر و بیشتر کار می کنن منم میگم دقیقن همینطور هستش ولی اگه کنار مردای مسلمون بخوان راحت باشن (بی حجاب باشن) خیلی از وقتشونو سر لاس زدن تلف می کنن

    عزیزان و بزرگواران مسئله سکس و چشم داشت بین دخترا و پسرا رو خدا آفریده و گفته که چطور باهاش کنار بیاین. حالا شما از سردار می ترسید که جلوتونو بگیره.
    بابا داره میگه مکانشو عوض کنید خوب راست میگه شما باید به نیت کارکردن و پول در آوردن برید محل کارتون.خیلیها هم به نیت کار کردن میرن ولی فقط ماه اول این نیت رو دارن
    پس نتیجه میگیرم طرح جالبی میشه اگه بهره وری بالا بره

  75. حامد Says:

    ببین اردک همدونی من به جای دیدن 7 کانال سیما ماهواره تماشا میکنم تا مثل تو خود را درحصار کوچه علی چپ نگه ندارم و افکار پوسیده ندارم مثل تو چون با دیدن ماهواره و داشتن حق انتخاب نوع برنامه مورد علاقه ام میتوانم خود را با آنچه که در جهان امروز من میگذرد وفق دهم و از آخرین اخبار و اطلاعات روز جهان بدون سانسور آگاه شوم برای تو که خود را مسلمان میدانی مثالی میزنم کشور توسعه یافته مالزی در جنوب شرق آسیا که به لطف ماهاتیر محمد به رونق بی سابقه ای در جهان از لحاظ توریستی و بین المللی رسیده دارای حکومتی پادشاهی از نوع اسلامیست در این کشور مسلمان که پادشاه آن هم یک فرد مسلمان هست به احترام مسلمانان و برای رضایت توریستها نایت کلابها و دیسکوها در مناطق خاصی ایجاد شده که هم حرمت اسلامی کشور شکسته نشود و هم مردم راضی باشند این کشور با 22 میلیون بازدید کننده در سال به خاطر جاذبه های توریستی و اقتصاد آزاد آن هم در سطح بالا ازموفقترین کشورهای اسلامیست که چیزی به نام بهره بانکی و ربا در آن وجود ندارد مساجد زیبای شهر که در ایام ماه مبارک رمضان به دستور پادشاه غذای رایگان بین تمام فقرا و ایتام و مردم روزه دار تقسیم میکند مسلمانانش از ما مسلمان تر و مردمش از ما نیکتر با هم رفتار میکنند ولی در ایران اسلامی مذهبی نرخ بهره بانکی 12 درصد به بالا و صنعت توریسم مرخص غذا دادن در مسجد در ایام ماه مبارک هیچی خون شهدا پایمال حجاب هم که فقط بهانه ای در دست ماموران تا بفهمی زمان میبره اگر فیلم س ک س ی هم میبینم بهتر از تو هست که به حالت اردکی در آینده جفتگیری میکنی و دوست عزیزم anonymos از شما هم سپاسگزارم

  76. گندم Says:

    منم تو یه شرکت خصوصی کار میکنم ولی خدا وکیلی تو شرکت ما از این خبرا نیست 12 تا خانم بین 300 تا مرد. خانمها باید خودشون شرایط رو بسنجند مثلا خود من توخانواده و فامیل خیلی راحت (والبته معقول) لباس میپوشم ولی میدونم یه مشت کارگر یاحتی گاهی برخی مهندسا تو چنین جوی ظرفیت ندارند خانوما رو با هر پوششی ببینند.

  77. حرف درست Says:

    سلام بر همه واقعا به نظر من درست است تمام دختران ایرانی باید کاملا حجاب خود را رعایت کنند دخترهایی که دوست دارند تمام بدن خود را بیرون بیندازند عقده ای هستند و کمبود دارند و باید این کمبودها از این ها گرفته شود با شلاق با زندانی کردن و با دور دادن در جامعه و باید بفهمند که خودشان را به دیگرا نشان دادن کار آدمهای مونگل هست پس بحث نکنید و هر چه قانون جمهوری اسلامی گفته گوش دهید تا برای شما مشکلی پیش نیاد.

  78. farhad Says:

    سلام

  79. وحيد Says:

    گوشت كيلوويي 10000 گوجه 2000 برنج 3500 ويزيت دكتر 8000 دارو حداقل 20000 اجاره خونه 500000 لباس يه دونه شلوار 30000 شهريه دانشگاه 1000000 ترمي
    ماشين سه ميليوني ميفروشن 8000000 تومن بنزين 400 تا دو روز ديگه ماليات اب برق گاز تلفن
    تو گه ميخوري كه ميگي 60000000 دلار پول نفت پارسال كجا رفت حقته حالا براي من دو تا دونه از موهاتو ميزاري بيرون عوضي حرامزاده گريه نداره كه بابا جون بخند تا هوا رو كوپني نكردن

  80. وحيد Says:

    ببخشيد يه اشتباه تايپي هم داشتم 60 ميليارد دلار پول نفت و ضمنا از رئيس جمهور ممنون كه اسلامو زنده نگه داشت اخه اگه دست ميداد ديگه فاتحه اسلام ناب محمدي خونده بود نه خيلي ميفهمه

  81. اميد از تهران Says:

    ببخشيد توي شركتهاي خصوص مگه اتفاق بدي ميفته كه اينها هيجان زده شدن ميخوان مجرم رو هنگام جرم دستگيرش كنند ترو خدا ببنيد مردم رو گوسفند فرض كردن توي تاكسي و مسافركش امنيت نيست دخترا هزار بلا سرشون ميارن فقط گناه توي اتاق هاي شركتها اتفاق ميفته كه تا چند روز ديگه حل منم دارم هيجانزده ميشم

  82. طلا.تهران Says:

    جاويد جان ممنون از اظهار لطفت

  83. طلا.تهران Says:

    سردبير محترم لطفا كلمات من را سانسور نكنيد
    دليلي نميشه كه لي لي ناز از حرفهاي من خوشش نيومده و شما سانسور كنيد

  84. منوچ Says:

    طلا جون ….خوبی؟

  85. مژده از تهران Says:

    کی باید به وضع خود این ارشاد گرهای فاسد رسیدگی کنه ؟ ضمنا لطفا از این اقایان بخواهید کپی حکمشون که بتوانند تو هرجا که دلشون بخواد وارد بشوند را را چاپ کنند تا ما هم از آن مستفید شویم .

  86. علي دهقاني - تهران Says:

    آقا تو آمريكا تو خونه خودت بزني يه نفر و بكشي كسي نيمتونه بگه چرا. ميگي ملك خصوصيه يا براي دفاع از خود بوده ولي تو ايران بزني يه دزد و دستشو بشكوني بايد بهش ديه بدي كه بالاي 10 درصد ديه كامل ميشه يهتي تو مايه هاي بالاي 8 ميليون تومن با اين اوصاف شما چه انتظاري دارين؟
    اگه يه دختر تو شركت خصوصي ناراحته حجابشو رعايت كنه . اگه مجبورش ميكنن ميتونه نره سركار . مجبورش نكردن . اينم بگم كه دختر از حجاب ناراضي هستن. البته نه انكه كلا مخالف باشن . از اينكه مجبور هستن به اجبار كاري كنن ناراضي هستن. و آخر مطلب اينكه يه دختري بهم ميگفت كه خدا پدر رضا خان رو بيامرزه با او كارش. اگه كشف حجاب نميكرد ما الان هم بايد آفتابه لگن براي شوهرهامون ميآورديم

  87. باهوش Says:

    جاسم ميدوني فرق ايراني و عربها چيه؟
    ايراني ها چون به زنهاشون اعتماد دارن اونها رو آزاد مي زارن
    عربها چون به زنهاشون اعتماد ندارن حتي تو ماشين هم تنهاش نمي زارن!
    ايراني ها زنهاشونو مي بينند بعد انتخاب بعد ازدواج مي كنند.
    عربها ازدواج مي كنند بعد اتنخاب مي كنند بعد زنشونو ميبينند.
    تو كشورهاي عربي عربها حكومت ميكنند متاسفانه تو ايران هم عربها حكومت مي كنند. به خاطر اينه كه زنهاي ما حتي تو محيط كار و خونه هم آسايش ندارن

  88. یه مرد Says:

    این آقای فرمانده خودشو فردا با 6 زن می گیرن!

  89. حسن کچل Says:

    اردک. همدان: 217.219.244.21
    ونایی که خون دادن بخاطره هورالعین بهشتی بود
    که اتفاقا سرتاپا لخت
    خودتم می دونی

  90. حسن كچل Says:

    خاك بر سرتون كنن! مخصوصا تو مهدي كه هميشه اولي!

  91. lili naz_تهران Says:

    من خودم چند وقت دنباله کار گشتم تمام شرکتای خصوصی که سر زدم….زمان مصاحبه…همشون مرتیکه ها اول سرتا پارو بر انداز میکنن بعد شروع میکنن به پاشیدن دون…
    امیدوارم سقفشون آوار شه رو سر شون….

  92. صبا-تهران Says:

    اردک جان عرب زده و تمام کسانی که این کار رو تایید می کنید !

    شما که در ام القرا زندگی می کنی ! برو دنیا رو هم ببین عزیز دلم ! سرتو از زیر برفا بیار بیرون !
    من خودم تایلند رفتم در خیابانهای بانکوک (که معروف به پایتخت فحشاست ) در وقت های عادی تو یک نفر خراب نمی بینی ، فقط در شب ها از ساعت 10 به بعد اونم جاهای خاصی برای این کار دارند ، اونوقت توی تهران و پایتخت ام القرا ! یک خورده قدم بزن توی هر ساعتی توی هر خیابونش 10 تا می بینی (البته اگه خودتو به ندیدن نزنی و بخوای ببینی!) اونهم با این همه گیر دادن و انرژی گذاشتن ! اخه فکر می کنی انسان لیاقت انتخاب رو نداره همه اش باید بزنند توی سرش ! باید همه اش براش تعیین تکلیف کنند ! اخه چرا با این همه ادا اصول ها سن فحشا رسیده به 15 سال عزیر دل اسلامیم ! ایا فقط این کشور اسلام داره ! مالزی نداره ؟ سنگاپور نداره ؟ دبی نداره ؟ فقط ماها فهمیدیم ! چرا همه اش فکر می کنید مرکز تفکر و فهم دنیایید !!! چرا فکر میک نید فقط شماها می فهمید و هیچ کس دیگر متوجه نشده است ! اونهم با این همه کثافت کاری که درست کرده اید !!!!! کجای دنیا دخترهای بی سرپرست رو مثل خانه سبز کرج صادر می کننددبی ویا اینکه سه تا سه تا صیغه اقایون می کنند و بعد هم که صداش دراومد ماست مالیش می کنند ! کجای دنیا سردار اصلی مبارزه با مفاسدشون خودش از همه کثیف تره وقتی هم صداش در می اد بازم با پررویی ازش دفاع می کنند ؟ کجای دنیا توی زندانهاش مثل اب خوردن به یک خبرنگار دارای تبعیت خارجی تجاوز می کنند و بعد می کشنش و و زود دفنش می کنند ؟؟ کجای دنیا یک دکتر رو به خاطر این که با نامزدش بوده می گیرن می برن زندان و و بعد اون به خاطر این جرم کوچک خودکشی می کنه (البته عاقلان دانند!)؟؟ بگو ببینم همه معضلاتمون حل شده ، همین مونده , یعنی تو واقعا هیج مشکل دیگری رو نمی بینی ؟؟؟ یعنی همه چیمون درست شده ، همینمون مونده !!؟؟؟

  93. آشیل-تهران Says:

    واقعا ممنونم از نیروی انتظامی اگه کسی با جمله من مخالف فقط 1بار فرض کنه خدای نکرده حاضر خواهر یا نامزد خودش تو همجین زباله دونی کار کنه و هر آشغالی به عنوان 1 مدیر هر کاری که می خواد انجام بده ؟ پس من از طرف خودم میگم از نیروی انتظامی سپاسگذارم

  94. حسن کچل Says:

    آشیل-تهران: 92.62.190.170
    خواهر یا مادر آدم تو شرکت خصوصی کار کنه
    بهتر از اینه که واسه سرداااااااااااار زارعی کارکنه

  95. lili naz_تهران Says:

    منم دست نیروهای انتظامی رو میبوسم…..البته اوناییکه خودشونو ضامن حفظ امنیت من نوعی میدونن….
    بی انصافیه اگه همه رو با یه چوب بزنیم..

  96. آشیل-تهران Says:

    خانم صبا اینجا ایران با فرهنگ و تمدن 2500 ساله پس بهتره در مورد تمدن هیچ کشوری دفاع نکنید و اون تمدنی که شما ازش دفاع میکند پوج و تو خالی ما هم تمدن داریم هم دین جون خدا رو داریم کل دنیا مشکلات دارند این دلایل شما دلیل به بی بندو باری ما نمیشه من اگه واقعا ایمان داشته باشم به جای نگاه کردن به این موارد تلاش میکنم برای حل مشکلات در بدترین شرایط هم باید امید داشت و توکل کرد به گفته دکتر شریعتی در تنها ترین تنهائی هم خدا هست .در ضمن خیال نکن من خوبم و ادعا می کنم نه منم 1 جوان ایرانی هستم با فرهنگ امروزی و ظاهری امرزی ولی هنوز ارزشها و ایمان خودم رو حفظ کردم

  97. آشیل-تهران Says:

    اقای حسن تو کل دنیا خوب و بد هست جرا فقط قسمت بد رو نگاه میکنی این همه خوبی در حق من و شما و ناموس ما جی ؟شما خودت حا ضری قید خانواده و زندگی رو بزنی و بری تو بد ترین شرایط تو مرز کشور خدمت کنی؟ این تازه 1 نمونه از خوبیهاست اگه حاضری من ازت تشکر میکنم و دستت رو می بوسم

  98. lili naz_تهران Says:

    موافقم….
    با همه چیز درآمیز و با هیچ چیز آمیخته مشو. در انزوا پاک ماندن نه سخت است و نه با ارزش.
    تو هر چه می‌خواهی باشی باش اما … آدم باش.

  99. Anonymous Says:

    حالا اینا رو بیخیال…فکر میکنید موفق بشن فساد رو ریشه کن کنن؟مث دفعات قبل که نسل اراذل و‌اوباش وبدحجابا رو از زمین ورداشتن؟

  100. سینا - گنبد کاووس Says:

    اینها همه برای اینکه که بتونن رشوه های کلان از شرکتها به جیب بزنن همانطور که در طرح مبارزه با بد حجابی تونستن دخترکهای زیادی را به دام خودشون بدازن و امثال آقای سردار زارع لذتشو ببرن

  101. تنها وحید - تهران Says:

    واقعا باورم نمیشه تو ایران کسانی وجود داشته باشند مثل این اردک همدونی یا لی لی که از ته دل با این تیاترهایی که نیروی انتظامی راه انداخته موافق باشه
    فقط میشه اینا رو دعا کرد چون این ها مخ هاشون رو بد جوری تعطیل کردند و نگاهشون به تبلیغاتی که از صدا و سیما تحت عنوان دین پخش میشه معطوف شده … میدونم حرف منهم تاثیری بهتون نداره واسه همین هر کاری می خواهید بکنید مثلا شما لی لی خانم یه جای دست هر جای دیگه نیروی انتظامی رو که می خواهی میتونی ماچ کنی
    و شما اردک جان امام رو دعا کن !

  102. تازه وارد (كانتيمويي -هگمتانه )، از دستگاهي ديگر Says:

    درود
    حسن كچل دوستت دارم . چهل گيسو رو نجات دادي ؟
    سركار خانم عسل و جناب كوروش – كرج با سپاس .
    سر كار خانم فتانه اگر به عقايد شما و ديگر دوستان توهين كرده ام صميمانه عذر خواهي ميكنم .

  103. تبسم از مشهد Says:

    خوشبخت ترين پسر كسيست كه اولين عشق يه دختر باشد و خوش بخت ترين دختر كسيست كه اخرين عشق يك پسر باشد

  104. صبا-تهران Says:

    اشیل خان 17 شدی !

    اول اگر تمدن 2500 ساله برات مهمه چرا اسمت غربیه و لاتین !!!!!

    دوم هم می شه بگی من از چه تمدنی دفاع کردم ؟ مطمینی متن منو خوندی و جواب دادی مجید دلبندم !!!؟؟
    حالت خوبه پسرم !

    سوم : ضمنا” صبا می تونه هم اسم پسر باشه هم دختر !

    ضمنا” پسرکم می شه قسمت های خوب مملکتو برام یه موردش رو بگی ؟ فقط یه مورد !

  105. باران تبریز Says:

    سلام من موافق این طرح هستم
    دوستم چند ماهه پیش تو یه شرکت خصوصی کار پیدا کرده بود بعدا فهمیده بود که این شرکت مثلا لوکس یه ظاهره واسه بعضی کارا مثل قاچاق دخترا … خدا به داد دوستم رسید که بلایی سرش نیومد…
    باید یه کمی منصفانه فکر کرد من به عنوان یه دختر موافق این طرح هستم تا کسانی که می خوان از دخترای جویای کار سوئ استفاده کنن حواسشون باشه

  106. lili naz_تهران Says:

    تنها وحید – تهران: 85.133.153.230
    تکلیف منی که میخوام با حفظ عزت وشرفم زندگی کنم….منی که آزادی وبی بند وباری هر کدوم تو مغزم تعاریف جداگانه ایی داره چیه ؟!!من برای این طرحا ارزش قائلم ….مهم نفس کاره….هرچند بدون کم وکاست نمیتونه باشه تا زمانیکه امثاله شما اینو نقض کنن بهتر ازین نمیشه……….
    ضمنا شما بفرمایید طرح بهتری ارائه بدید..

  107. lili naz_تهران Says:

    آدمها معمولا دو دسته اند : یک دسته آنها هستند که خودشان را در قبال جهان مسئول می دانند و دسته دیگر آنها که جهان را در برابر خود مسئول می شناسند. دسته اول در صدد بهبود کار جهان هستند تا از قِبَل آن خودشان هم بهره مند شوند. دسته دوم در صدد بهبود کار خود هستند فارغ از آنچه بر سر جهان و آنچه در اوست بیاید. آدمیزاد به طور معمول به دسته دوم تعلق دارد مگر آنکه در او اتفاقی بیفتد و نگاهش نسبت به خود و جهان دیگرگون شود

  108. رضا از تهران Says:

    با با چیکارشون دارین بزارین حال کنند مگه میشه کسی را به زور وادار به کاری کرد اینها (دخترها…بعضی هاشون) دوست دارن خودشون در اختیار بذارن حالا هیس….

  109. باهوش Says:

    الزاما همه شركتهاي خصوصي كثيف نيستند من خودم تو يه شركت خصوصي كار ميكنم كه روابط پرسنل باهم كاملا محترمانه و حساب شده است آدم عوضي چه زن چه مرد هم نداريم. يكي از دوستان هم تو يك شركت دولتي داره كار ميكنه كه هر سه ماه يكبار يكي از پرسنل به جرم فساد اخلاقي و رفتاري (هم زن هم مرد) اخراج مي شن.
    اما اصل قضيه اينه كه نفس اين كار درست نيست.
    تو يكي از اخبار همين سايت خوندم حالا كه طرح امنيت اخلاقي و مبارزه با زنان بدحجاب انجام مي شه چرا با مردهاي بدنگاه كه از طريق نگاه و متلك هاي ناجور اسباب مزاحمت زنان رو فراهم مي كنند برخورد نمي شه؟!!!
    اينجاست كه مسئله بوي گند ميده

  110. هستی Says:

    در یک حکومت توتالیته, این گونه اخبار عجیب نیست!‌ تنها یاد زمانی می افتم که مردم در افغانستان حق بستن درهای خانه خود را نداشتند و برای هر چیز باید به طالبان پاسخ می دادند. نمی دانم این مردم تا کی توان دارند که سرهای خود را زیر برف پنهان کنند!
    زنده باد آزادی

  111. آشیل-تهران Says:

    دوستان عزیز آخه جه ربطی به مسا ئل دیگه داره اصل خود انسان و ایما نش آدم اگه واقعا از گرسنگی بمیره هم نباید تن به هر کاری بده اگر 10 سال هم بیکا ر باشه بهتره تا تو هر زباله دونی بخواد بره سر کار

  112. آشیل-تهران Says:

    خانم صبا یا آقای صبا اگه اسمم آشیل چون شخصیت آشیل تو فیلم تروی برام خیلی جالب بوده من با هنر و تاریخ ملل مشکلی ندارم چون عاشق تاریخ و هنر هستم منم 1 جوان ایرانی با ظاهری امروزی هستم نه فشن نه خیلی ساده و خشک پس امروزی هم فکر میکنم ولی با سیاست کثیف غرب و اروپا مشکل دارم اینها همون گرگهائی هستن که به کمک هم 8 سال بهترن پزشکان و مهندسین و نخبگان ما رو از بین بردن 1 قسمت خوب هم که از ایران خواسته بودی این که بهترین عزیزان این ملت سینه سپر کردن تا الان من و تو برده یا اسیر هیج کدوم از این حیوانها نباشیم ولی فکر نمی کردند که من و تو با بیرحمی قضاوت کنیم من زمان جنگ خیلی کوجیک بودم ولی الان فریاد میزنم قهرمانان و اسطورههای ایران آنان بودن من و تو غرق مادیات …لباس جدید مدل موی جدید ………..دوست جدید و…………..شدیم واقعا برای خودمون متاسفم

  113. گلشن مشگین Says:

    دمشون گرم دلم خنک شد

  114. صبا-تهران Says:

    آشیل خان عاشق فرهنگ باستان ایران منتهی با اسم فیلم تروی !

    اولا” که تو هرجوری هستی به خودت مربوطه ودلیل نداره همه مثل تو باشند که اینجوری حرف می زنی و فکر می کنی بقیه هم مثل تو هستند و بر طبق اون صحبت می کنی . می تونی برای خودت متاسف باشی و من فکر می کنم حقم داری .
    بعدش هم اینکه خیلی پراکنده صحبت می کنی ، و هیچ پیوستگی بین صحبت هات نمی بینم ، شاید به خاطر کم سن وسالیت باشه ! نمی دونم ! ابته اینو توهین نگیر خواهشا” .
    می شه بگی کجای صحبت های من مربوط به اروپا و امریکا و جنگ و شهید و جبهه بود ! من کجا گفتم اینها خوبند یا بدند !!! کجا ؟؟؟ چی رو تو داری جواب می دی !!!؟؟؟؟

    ضمنا” قرار بود فقط یک نکته خوب مملکتو بگی عزیز دلم چی شد ؟ (فقط مواظب باش خوب فکر کن که هر چی بگی با مثال جوابتو می دم (هر چند فکر نمی کنم پیدا کنی !))

  115. آشیل-تهران Says:

    فرهنگ و هنر واقعی و سالم مرز بندی نشده و قابل استفاده و اجرا برای تمام ملل دنیاست پس مشکلی نداره من اگه بخوام از هنر یا شخصیت هنری ملل دیگر استفاده کنم . من نگفتم همه مثل من باشند و نظرم رو تحمیل کنم من منظورم این بود کمی به واقعیت و حقیقت فکر کنیم تنها به مسائل مجازی که دور از واقعیت و حقیقت اکتفا نکنیم . مسئله 3 قبول نکردن قوانین کشور و دین یعنی قبول اراراجیف دیگر ملل در سیا ست و دین بر فرض وقتی وارد دانشگاه میشوید باید از قوانین آنجا اطاعت کنید نمی توانید با قانون خودتون پیش برید و همگی باید در 1 راستا حرکت کرد و هدف همه مشترک یعنی کسب علم و پیشرفت خودمون و جامعه پس حال که 1 ایرانی هستی و در ایران زندگی میکنی
    باید ایرانی فکر کنی و زندگی کنی در گذشته فرهنگ و تمدن ما زبان زد کل دنیا بود ما می تونیم اذعا کنیم سر منشا تمدن از ایران و ایرانی بوده نه احمقهائی که خودشون رو متمدن میدونند ولی حال فرهنگ ما داره از غرب میاد 4. اینجا ایران سراسر غیرت و همت این غیرت و همت کجای دنیاست ؟؟؟ قبول دارم مشکلات زیاد ولی باید هم تلاش کنیم ههم توکل منم مثل شما گرفتارم م خسته ولی تلاش میکنم و توکل در ضمن من تایپ فارسی کمی برام سخته اگر برای ادامه گفتمان راه حلی داشتید خوشحال میشم بکید نمی دونم متولد جه سالی هستید ولی من بجهای هستم متولد 136…….. من 11 به بعد شب وقتم برای نت و گپ با دوستان آزاد

    .

  116. آشیل-تهران Says:

    اگه تایپ لاتین باشه خیلی راحتم جون تندتر تایپ میکنم ولی فارسی خیلی دستم کنده
    از کل دوستان معذرت میخوام که بحث و نظر شخصی خودم رو با صبا وارد این سایت کردم شرمنده بزرگواران

  117. صبا-تهران Says:

    آشیل جان

    منم منکر این نیستم که باید همه تلاش کنیم و درستش کنیم ولی چه جوری وقتی اب از سرمنشا گل آلوداست .
    وقتی می بینیم افکار و عقایدی را دارند به ما تحمیل می کنند که برای انسان حرمت خودش را که هیج حرمت حیوان را هم قایل نیستند . وقتی به تو دیکته می کنند که چه بپوشی ! چه بخوری . چه جوری فکر کنی . به چه اعتقاد داشته باشی . به چه نگاه کنی و حتی اینقدر برایت ارزش قایل نیستند که طرز لباس پوشیدنت را بتوانی انتخاب کنی چه جوری می خواهی درستتش کنی . فقط به تو توصیه می کنم برای یک بار هم شده (فقط برای بررسی صحت گفته های من ) به داخل یکی از این کلانتری ها برو ببین چه جوری باهات برخورد می کنند انگار که ارث پدرشان را ازشان می خواهی اگر هم اعتراض کنی یا تهدید می کنند یا تحقیر و یا بازداشت ! اخه چه قانونی گفته که باید در همه امور افراد دخالت کنید . کجای دنیا اینجوری است ؟ چرا فکر نمی کنی بیشترازاینها حق داری نفس بکشی . اگر هم می بینی با تو وارد بحث شدم برای این است که می بینم هنوز هم عده ای هستند که حق خود ، جایگاه خود ، و ارزش خود را نمی دانند . اخه یک پشمالویی که رییسش آن کسی است که کثافت کاری کرده است که هنوز هم نقل محافل است چه حقی دارد وارد شرکتی شود که کسانی که انجا کار میکنند بسته به نظر و میل خود انجایند . واقعا اگر نمی خواستند خوب نروند . ادم که به خاطر کار همه چیزش را فدا نمی کند که اگر کرد معلوم است برایش مهم نبوده است .
    تازه اگر فکر می کنی باحجابی خیلی هم روش خانم های ایرانی است در اشتباهی . فقط کافی است از دوستانی که به خارج رفته اند سوال کنی ببینی جند درصد این خانم ها در بیرون از کشور حجابشان را رعایت می کنند . (قول می دهم بالای 10 درصد نباشد ، لطفا بپرس) اگر واقعا این حجاب زوری در بطن خانم ها است چرا انجا رعایت نمی کنند از این می توان نتیجه گرفت که کسانی هم اگر در شرکت های خصوصی این کار را می کنند بسته به میل خودشان است و در این صورت به نیروی انتظامی چه ربطی دارد که اینها به بهشت می روند یا نه !!!! مگر وکیل و وصی خدا و مردم است ؟ مگر تمام معضلات کشور را حل کرده و این یکی مانده ؟ مگر این همه معتاد و کلاهبردار و دزد و قاچاقچی از درو دیوار شهرها بالا نمی رود ؟ ایا هیچ کار دیگری نیروی انتظامی ندارد جز این که به مو و لباس خانم ها و اقایان گیر بدهد ؟ آیا تمام وظایف دیگرش را به نحو احسن انجام داده است ؟ ایا می دانی سالی 30 هزار نفر در جاده ها کشته می شوند و تلفات این تصادفات از جنگ بشتر شده است ، کسی به فکر هست ؟ ایا این مهم تر است یا وضعیت خانم ها در شرکت های خصوصی ؟ همین نیروی انتظامی وقتی خانم ها را شبه مسافرکش ها می دزدیدند می گفت خانم ها تنها بیرون نروند !!!!! یا تنها سوار ماشین نشوند !!!!! یکی نیست از اینها بپرسد پس تو برای چی حقوق می گیری و به چه دردی می خوری !!! که زنها جرات ندارند تنها بیرون بروند !!!! یکی نیست بگوید خاک بر سر این امنیت ظاهری شما که در ام القرایتان یه خانم جرات بیرون رفتن تنها را نداشته باشد ! البته علت ان اینست که در واقع اینها باید فقط پوسته و روی هر چیزی را درست کنند تا به چشم نیاید و زیرش مهم نیست . ایا به نظر تو با این وضعیت و این چارچوب چیزی درست شدنی است ؟

  118. صبا-تهران Says:

    ضمنا” یادم رفت بگویم من 32 سال دارم .

  119. نوید اهواز Says:

    بعضی ها انقدر احمق هستن که فکر میکنند حجاب باعث می شه جامعه سالم باشه.30 ساله حجاب داریم ولی فساد همه جارو گرفته.همه چیز تو خفاست.این بهتره یا امریکا که همه چیز علنیه

  120. آشیل-تهران Says:

    صبا امشب فقط سن خودتون رو بیان کردید هیچ جوابی ندادید؟ پس 1 معذرت خواهی به خاطر بی احترامی به شما دوست ارجمند که از من بزرگترید من 25 ساله هستم حرفهایی که زدم قانع کننده بود یا جوابی براش ندارید؟

  121. صبا-تهران Says:

    آشیل جان جواب داده ام ولی منتظر نظارت مدیر است . مدیر محترم سایت خواهشمندم در صورت امکان سریع تر پیام را بگذارید . با سپاس

  122. SAMAN Says:

    سلام اقا اشیل و اقا یا خانم صبا وقتی اینگونه و چنین عادلانه و همراه با رافت اسلامی با دختران و زنان در خیابان برخورد می شود ، وقتی ماموران پلیس با صورت های ماسک زده مخوف و ترسناک ، اراذل و اوباش را پس از دستگیری ، به میان مردم می آورند و به باد مشت و لگد و خون و خونریزی می گیرند تا درس عبرتی برای دیگران باشد ! وقتی دانشجوبان دانشگاه امیر کبیر را به باد کتک و مشت و لگد می گیرند و از دانشگاه بیرون می کنند و… دیگه نباید به فکر تمدن ملل های دیگر بود و به خاطر یک اسم خیالی به جون همدیگه بیفتیم

  123. آیدین..تهران Says:

    نمیدونم چرا همه چی برای خودشون ازاده…ولی برای مردم همه چیز ممنوع…. واقعا به قول خودشون پله های ترقی رو به سرعت داریم طی میکنیم و به حکومت طالبانی نزدیک میشیم…

  124. آرش Says:

    اگر دور بعدی هم جناب احمدی نژاد بشن رئیس جمهور ، یقین نداشته باشید که نیروی انتظامی توی خونه ها هم سر میزنه و همه جا رو چک میکنه .
    اگه تا الان این کار رو نکردن واسه اینه که نیرو کم دارن و هنوز نیزا داره تا برای چنین طرحی پر رو تر بشن .
    خدا نسلشان را بکند

  125. آشیل-تهران Says:

    صبا جان ممنون منتظر نظرات و پیشنهاداتت هستم و سلام عرض میکنم به سامان عزیز بحث من و صبا جیزهای دیگه ای بود که به اینجا رسیده ولی اینم قسمتی از مشکلات که ما در موردش بحث و تبادل نظر میکنیم . حالا نظرم رو بر اساس بیانات شما دوست عزیز عرض میکنم ارازل که واقعا مرگ هم براشون کم کسی که به ناموس مردم تجاوز میکنه کسی که پخش کننده مواد مخدر بین جوانهای مردم کسی که فقط با پشتوانه قمه و چاقو تو شهر هرز اندام میکنه مرگ هم براش کم پس انتظار نداشته باش پلیس بجای ماسک با دسته گل بره در خونه این وحشیها .در مورد گیر دادن به خانمها قبول دارم خیلی جاها گیر بی جهت بوده و تند برخورد شده ولی بعضی از این خانمها تهران رو با جزایر قناری اشتباه گرفتند من خودم عاشق شیک پوشیدن و لباسهای زیبا ولی در عین مد خیلی ساده و قابل قبول هستم نه لباسهای خیلی جذب با رنگهای جیغ به خود من هم 2 بار گیر دادن به خاطر یغه تیشرتم و …… پس منم الهن بگم آی …… نه حق داشتند اشتباه از من بود یغه تیشرتم بیش از اندازه استاندارد بهز بود ….ولی همیشه میگم کاش همینطور که به این موضوع اینقد سفت و سخت رسیدگی میشد به مشکلات بیکری و……….جوانان هم رسیدگی میشد در مورد دانشجویان من خودم هم دانشجو هستم 1سری از دانشجوها ظااهرا جو بد جور می کیرتشون و زیادی احساس قدرت و برتری میکنند

  126. صبا-تهران Says:

    اشیل جان
    ممنون از محبتت .
    راجع به برخورد با اوباش گفته بودی
    بازم تکرار می کنم همه چیزو با همه چیز قاطی نکنیم ، کسی با برخورد با اینها مخالف نیست ولی همه چیز از روش خودش و قانونی
    مهم اینه که اینها خلط مبحث می کنن ، همه چیزو با همه چیز قاطی می کنن ، ما مردم مستعد جو زدگی رو گول می زنن .
    ایا به صرف این که طرف معروف به اوباشه و قبلا” کاری کرده باید بریزن خونش و بزننش
    ایا نباید مراحل قانونیش طی بشه ، نباید محاکمه بشه ، نباید ثابت بشه ؟
    خود نیروی انتظامی که باید حافظ قانون باشه ، باید بی قانونی کنه
    می دونی توی قانون اساسی شکنجه ممنوعه ، به نظر تو زدن طرف توی خیابون شکنجه نیست ؟؟؟؟؟
    اگه خود نیروی انتظامی ، قانون رو که صراحت داره طرف باید محاکمه بشه ، اینطوری راحت توی خیابن بر خلاف قانون اساسی خودشون می زنه و سردار رادانشون با افتخار توی تلویزون می گه به این اوباش توی زندان خوش نمی گذره ، اونوقت از جامعه و مردم چه جوری انتظار داری قانونو رعایت کنن ؟؟؟
    چرا فکر نمی کنیم به حرف هایی که اینها می زنند !!!
    چرا چشم بسته قبول میکننین ؟
    اون فیلم اعدام اوباش رو توی تلویزون اگه دیده باشی یات می اد اکثرا ” جوون و کم سن و سال و ریزه میزه بودن اخه کجای دنیا گنده لاتشون ریزه میزه و کم سن و ساله ؟؟؟؟
    اصلا یکیشون که به خانم ها تجاوز کرده بود اونها را با ماشین دزدیده بود و بعدا با شکایت دستگیر شده بود ربطی به توی خونه اوباش ریختن نداشت !!!
    جالب نیست ؟
    ا

  127. بتويستا كرج Says:

    راست ميگن برن خودشونو اصلاح كنن از رئيسش كه فاسد دراومد اين روزبهاني هم قيافش مثل زارعي ميمونه بايد مراقبش بود تا با زن خيابوني نپره

  128. آشیل-تهران Says:

    صبای عزیز 1 سری از آنها که حکم اعدامشان صادر شد همون حیوانهایی بودند که وقتی به ناموس مردم تجاوز کرده بودند تو گزارشی که پخش شد گفته شد که وقتی داشتند تجاوز می کردن آن بد بخت التماس می کرده و قسمشون داده بود به قرآن دختره تو تلوزیون میگفت و زار زار گریه می کرد بازم میگم مرگ هم کمشون بود . در کل کسانی که کمی تو تردید و دنبال جوابی کلی هستند پیشنهاد می کنم گزارش و سخنان ریاست محترم جمهوری رو که جواب تمام سئو الات مردم هست رو ت. روزنامه همشهری که در روز جهارشنبه یعنی دیروز به جاپ رسیده رو حتما مطالعه کنید HAMSHAHRI 87/02/18

  129. صبا-تهران Says:

    آشیل جان
    راستشو بخوای دیگه جوابتو نمی دم ، می دونی چرا چون اگه به پاسخهات دقت کنی می بینی که همه اش فقط حرف خودتو می زنی ، اصلا کاری نداری جوابت چی بود و طرفت چی گفت . اولا” که مفصل تو سوال قبلی جواب قسمت اولتو دادم . راجع به قسمت دوم حرفت هم همینقدر می دونم که عمده مشکلات زیر سر همین رییس جمهور محترم !!!! است و فقط بلده همه رو به عهده بقیه بندازه ، حتما” وام 17 میلیونی مسکن و وام های زودبازه رو هم دولت های قبلی و دشمنان ایشون دادند که اینجوری وضع مسکن رو خراب کرد . حتما نامه 52 نفر اقتصاد دان رو دولت های قبلی گرفتن که هشدار داده بودن وضع بد می شه و شد و هیچ کس توجهی نکرد و خیلی حتما” ها ی دیگر .
    من دیگه ادامه نمی دهم ولی سعی کن بیشتر روی چیزهایی که بهت گفته می شه فکر کنی . ما مردم به صورت تاریخی همینجوری فراوون گول خوردیم ! اینکه سرمون رو بکنیم زیر برف تا مشکلات رو نبینیم راه حل مشکلات نیست !

  130. تبسم - مشهد Says:

    بچه ها من همه تون رو دوست دارم
    مخصوصا اونهايي كه منطقي هستند
    و مودب
    آدم وقتي مي بينه همه ميتونن بدون ترس حرف بزنن
    تازه ميفهمه كه چقدر آدم وجود داره كه مثل اون فكر ميكنن
    صبا جان حرفت حسابه
    آشيل جان شما هم خيلي از مسائل رو درست گفتي ولي باهم يكم اختلاف نظر داشتن خيلي طبيعيه

  131. ويكي Says:

    خوبه اول برخورد با حوزه و وجود خانه عفاف در مشهد و حتي كوچه هاي اطراف حرم رو انجام بدن بعد ضمنا بيشتر اين شركت هاي خصوصي آنچناني كه براي خود آقا زاده ها هستش.

  132. آشیل-تهران Says:

    صبا جان ظاهرا نظرات من در مباحث ما باعث نارحتی شما و دیگران شده بنا براین سکوت اختیار میکنم و نظرات دوستان رو مطالعه میکنم از کلیه دوستان بابت نظراتم که تو این مدت فقط وقت گیر بوده عذر خواهی می کنم ما اومده بودیم که در باب هر موضوع خیلی منطقی و محترمانه بحث کنیم نه اینکه از نظرات کسی ناراحت شویم و …………………من از امشب تا مدتی خواننده هستم نه نویسنده نظرات دوستان رو مطالعه میکنم ولی جوابیه یا نظری نمیدم این به معنی قهر نیست ولی در بعضی موارد مثل این موضوع مدتی سک.ت بهتره تا………

  133. SAMAN Says:

    سلام اقای آشیل امیدوارم که هر جا هستی سالم وسربلند باشی ,و عذرخواهی می کنم از طرف همه دوستان که باعث ناراحتیت شدیم .ولی باید بگم ما همه تو این تالار جمع شدیم(البته من تازه با این سایت اشنا شدم) تا با هم در مورد اخبار و رویدادهای حال واینده سرزمین مادریمون به بحث وگفتگو بیردازیم تا شاید خوبی ها و بدی های این روزگار را با هم ودر کنار هم بگذرانیم و با راه حلی درست با آن کنار بیاییم.گاهی هم تو این جمع دوستانه نظری ناخواسته باعث ناراحتی دیگران میشه که کاملا طبیعیه چون هر کس از یک دیدگاه به موضوع نگاه میکنه وبه گفته خودت: (ما اومده بودیم که در باب هر موضوع خیلی منطقی و محترمانه بحث کنیم نه اینکه از نظرات کسی ناراحت شویم و………..) بهتره بجای سکوت کردن منطقی و محترمانه به بحث وگفتگو بپردازی.ما هم از این موضوع ناراحت نشدیم فقط گفتیم تا از موضوع منحرف نشوید پس بجای اینکه خواننده باشی نویسنده باش

  134. آشیل-تهران Says:

    سامان جان من ناراحت نشدم فقط خواستم نظراتم رو به کسی تحمیل نکرده باشم ویا با نظراتم وقت دوستان رو از بین ببرم و باعث ناراحتی بزرگواران بشم در کل من آخرین نظرم و پیشنهادم رو تو تالار خبر اختراع 1 سوئدی برای تجاوز به زنان . گفته ام خوشحال میشم شما و دوست بزرگوار صبا مطاله فرمایید پس به این دلایل بود که گفتم بهتره خواننده باشم نه نویسنده تازه من سواد و علم نویسندگی رو ندارم به هر حال از شما و دیگر دوستان سپاس گذارم و آرزو دارم همیشه سالم و سر بلند باشید و بهترین بهترینها در زندگی برای شما باشه

  135. آشیل-تهران Says:

    سر دبیر محترم با سلام و خسته نباشد خوشحال می شوم عنایت فرمایید و بفرمایید از چه منابعی این اخبار و اطلاعات رو کسب می کنید و تا چه اندازه این منابع مورد اطمینان هستند تا خوانندگان این سایت بر صحت و درستی این اخبار اکتفا کنند و از این اخبار و اطلاعات استفاده لازم را داشته باشند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  136. صبا-تهران Says:

    اشیل خان ماهم سواد نویسندگی نداریم فقط لکو لک می کنیم ، اینجا که کسی نویسنده نیست ، همه مثل خودتیم . بیا راحت باش .

  137. آشیل-تهران Says:

    خوب جناب سر دبیر امشب شما جواب بدید 1 از شما پرسیدم منابع اطلاعاتی اخبار و مقالات شما از کجاست و افراد بازدید کننده در این سایت از کجا بر صحت و درستی این اخبار مطمئن باشن ولی جواب ندادید؟ [ حذف شد . بند 4 آیین نامه ]

  138. آشیل-تهران Says:

    [ حذف شد . بند 4 آیین نامه ]

  139. آشیل-تهران Says:

    [ حذف شد . بند 4 آیین نامه ]

  140. آشیل-تهران Says:

    .[ هر گونه اعتراض به حذف نظرتان را می توانید در تالار پیگیری و از مدیر سایت پاسخ بگیرید ]

  141. SAMAN Says:

    با سلام
    از مدیر سایت درخواست دارم جواب سوال دوست عزیزم آشیل ( سر دبیر محترم با سلام و خسته نباشد خوشحال می شوم عنایت فرمایید و بفرمایید از چه منابعی این اخبار و اطلاعات رو کسب می کنید و تا چه اندازه این منابع مورد اطمینان هستند تا خوانندگان این سایت بر صحت و درستی این اخبار اکتفا کنند و از این اخبار و اطلاعات استفاده لازم را داشته باشند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟) را که الان سوال همه ماست را به طور واضح و شفاف اعلام کنید

  142. رسول Says:

    خیلی خیلی متاسفم که هنوز یک عده کوته فکر (همانطور که نظر هم داده اند) فکر می کنند با این طرح ها می توان امنیت اخلاقی و اجتماعی را افزایش داد و حتی نگاه های کارشناسانه سردار هم برای خودش جالب بود چون می گفت ما مجبور می کنیم تا همه کمربند ببند و کلاه ایمنی بر سر بگذارند و خودش یک عادت می شه و همینطور قصد داریم همه را چادر به سر کنیم تا عادت کنند.
    اول اینکه من توصیه می کنم حتماً و حتماً داستان قلعه حیوانات را مطالعه کنید و بعد نظر بدید.
    به نظر شما می شه جلوی حس جوانان را گرفت؟! اگر این حس بد بود چرا خدا عطا نمود! پس منطقی هست آن را هدایت کرد به سوی ازدواج ولی با کدام اقتصاد؟ اقتصادی که همین افراد طرح اجتماعی بوجود آوردند و الان دارند مقابل سیل خودشان می ایستند. نکته مهمی که هر روز در تلویزیون اشاره می شود افتخارات ما و ننگ کشورهای دیگر است که من هر چه که دیده ام و هر چه بیشتر می بینم برعکس است ای کاش این رسانه تلویزیون دو سویه بود تا مردم هم جواب این سردار را می دادند تا از جانب مردم اینقدر نقل نکند که مردم خواستند مردم گفتند و غیره .. هر اتفاق ناگواری مربوط به دشمن و هر سعادتی مربوط به ایشان است کدام دشمن ؟ دشمن فرضی یا واقعی

  143. مجید Says:

    ——————- حتماً بخوانید و نظر دهید ——————-

    ——————- حتماً بخوانید و نظر دهید ——————-

    دقیقاً شرح بدم کجای کارشون و کارتون ایراد داره…

    خوب خوب گوش کنید:
    اول اینکه در یک جامعه ایده آل باید هر فردی بتواند هر گونه که می خواهد بپوشد ، هر گونه که می خواهد راه برود و هر گونه که می خواهد رفتار کند مگر آنکه مزاحمتی به هر دلیل برای سایرین افراد ایجاد کند یعنی این مرز آن است که آزادی خود را داشته باشد ولی به زور و اجبار به کسی آزار نرساند و پلیس قوی و قدر پلیسی است که بتواند ضمن آزادی ، امنیت را برقرار کند و نه با بستن آزادی و محدود کردن مرزها ، این نوع برقراری امنیت خیلی ساده است و از دست هر جامعه و هر پلیس اجتماعی بر می آید و اصلاً هنر نیست و بالندگی ندارد چون شما با کوچک کردن مرزها قصد دارید تا به امنیت خیالی برسید.
    و اما در اصل پلیس باید همواره در کمین باشد و نظارت داشته باشد تا مبادا برای فردی که آزاد است و هر لباسی پوشیده و هر آرایشی که کرده است اتفاقی نیافتد نه اینکه با بستن آن در چادر سیاه احتمال تجاوز را پایین بیاورد پلیس قدر همه را آزاد می گذارد ولی چنانچه کسی شکایتی کرد سریعاً اقدام می کند هر چه فاصله سرعت اقدام بالاتر رود آن پلیس موفق تر است. بطور مثال تصور کنید که دختری با تمایل و رضایت صد در صد خود می خواهد با کسی رابطه داشته باشد آیا باید او را مجرم شناخت و آیا گناه او بر دیگری جاری است در نهایت می توان به او عواقب کارش را هشدار داد و مطلقاً نمی توان آن را مجرم (لااقل بر روی زمین) دانست و به او القاب مفسد گذاشت تا آن را علنی کنند و این جاست که فرهنگ سعی می کند افکار آن دختر را تغییر دهد.ولی حالت دیگر زمانی است که یک دختر در خیابان با هر لباسی قدم می زند ویک نفر به قصد تجاوز و بدون رضایت به او حمله می کندتا سود ببرد در این موقع پلیس در کمین نشسته و ناظر وارد عمل می شود و مجرم را دستگیر می کند و او را به جزای عملش می رساند و برای این طرح نظارتی از هر کس به زور مورد آزار قرار نگرفته از تجهیزات پیشرفته حتی دوربین های خیابانی و غیره نیز بهره برداری می کند در چنین جامعه ای افراد متوجه می شوند که نباید بدون رضایت و تمایل کسی به او آزاری برسانند و ضمن آنکه عقده های رفتاری در چنین جامعه ای کاهش می یابد پلیس را در کنار خود می یابد. بودن پلیس ماهر و کار آمد لازمه هر جامعه آزاد است ولی پلیسی که سعی نکند با گرفتن اختیارات افراد جامعه را کنترل کند . مسلماً اگر مادر و خواهر شما دوست عزیز تمایل ندارد تا به خلاف برود هیچ کس نمی تواند مانع آنان شود زیرا با اجبار و تهدید کسی نمی تواند آنان را منحرف کند مگر آنکه خود ترجیح دهند و آن ریشه در فرهنگ دارد که کار فرهنگ سازی است و یا حتی نمی تواند کسی او را در شرکتی مجبور به کار کند که او به آن تمایل نداشته است (در صورتیکه اقتصاد او را مجبور نکند) همانطور که می بینید خود فروشی اقتصادی نشان دهند ضعف وضعیت دستگاههای اقتصادی است و با بستن مرزها تنها فروکش نمی کند کسی که بتواند در کشورش از حداقل مزایای اقتصادی برخوردار باشد هیچگاه خود را نمی فروشد و در واقع مرز خود فروشی و حتی قیمت او با وضع اقتصادی او به تعادل می رسد… و البته عدم ارضای درست او (نبودن شرایط ازدواج) با هر تعیین مرزی او را به انحراف جنسی می کشد و این بستن مرز انسانی ثابت و پایدار نیست و هیچگاه با این شرایط (سیل زده) نمی توان امنیت را برقرار کرد.
    . اگر رنگ های شاد برای بشر گناه بود خدا آن را نمی آفرید و نارنجی را از رنگ ها خط می کشید .. یقیناً برای خدا خط کشیدن بر روی تمایلات انسانی نیز سخت نبوده است…
    اصولاً جوامعی مانند ایران تنها می تواند پذیرای مردمان یک فرهنگ باشد و نمی تواند به جهانی شدن اندیشید زیرا اصولاً ما نگاه های دیگران را قبول نداریم و با مرزهای آنان مبارزه می کنیم و لذا همواره منزوی خواهند بود و یا در بهترین شرایط با برخی از هم عقیده گان خود می توانند کنار بیایند…
    تجربه نیز بارها این موارد را اثبات کرده است وتکرار تجربه مانند کوبیدن چکش بر روی انگشتی است که قبلاً چکش کوبیده شده است.
    پس تمام آن هایی که می گویند که مادر و خواهر … معنا این نیست که دوستمان می خواهد مادر و خواهر شما را منحرف کند بلکه مرز آزادی را گسترش داده و مادر شما با آزادی خود و ضمن آنکه آزادی دارد کسی به او آسیبی نمی رساند و در ترس نیست و با تمایل خود به همه نشان می دهد که محجوب است و به دنبال فساد نیست.. پس بهتره کمی وسیع تر بیاندیشید ملاک بسیاری از کشورهایی که دیده ام از جمله استرالیا نیز همین بوده و البته نه اینکه واقعاً در این حرفه موفق شده اند بلکه آنان تلاش می کنند ضمن آزادی بتوانند امنیت را برقرار کنند و این تلاش قابل تحسین است نه بستن مرزها که امثال این سردار با شعار امنیت آن را اشاعه می دهند پس دقت کنید

  144. elliyad shiraz Says:

    mordeshoreshono bebaran ba in tarhaye maskharashoon

  145. مرگ بر آخوند !! Says:

    نقل قول از حرف درست: 195.229.8.23 گفت:

    شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ در ۹:۲۴ ق.ظ
    سلام بر همه واقعا به نظر من درست است تمام دختران ایرانی باید کاملا حجاب خود را رعایت کنند دخترهایی که دوست دارند تمام بدن خود را بیرون بیندازند عقده ای هستند و کمبود دارند و باید این کمبودها از این ها گرفته شود با شلاق با زندانی کردن و با دور دادن در جامعه و باید بفهمند که خودشان را به دیگرا نشان دادن کار آدمهای مونگل هست پس بحث نکنید و هر چه قانون جمهوری اسلامی گفته گوش دهید تا برای شما مشکلی پیش نیاد.
    ============================
    گوسفنداني مثل تو بايدم هميشه فكر كنن كه حرفشون درسته !!

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.