استقبال زنان هلند از ازدواج و سکس با ربات ها
هفت تیر 7tir.com: زنی در هلند به نام “بامیلا” اعلام کرد که به دلیل اینکه تاکنون ازدواج نکرده، اکنون سالهاست که با روبات روابط جنسی دارد و زندگی در کنار آنرا دوست دارد و احساس خوشبختی می کند.
“بامیلا” در ادامه افزود: به زنانی که دوست ندارند با مردان ازدواج کنند، توصیه می کنم با روبات ازدواج کنند زیرا می تواند به خوبی احساسات زنان را درک کند.
در همین راستا “یمون فان فال” صاحب یکی از فروشگاههای روبات فروشی در هلند می گوید : سالهاست که بسیاری از زنان هلندی که دوست ندارند با انسان دیگری زندگی کنند، روبات را برای زندگی مشترک خود انتخاب می کنند زیرا زندگی با روبات به هیچ وجه مشکلاتی را در پی ندارد و آنها به خوبی از عهده سکس بر می آیند
وی در ادامه افزود: در حال حاضر قیمت اینگونه روباتها بسیار گران است به همین دلیل چندی پیش سمیناری در شهر “ماستریخت” در جنوب هلند برگزار شد و طی آن کارشناسان تلاش کردند راهی برای تولید ارزان این روبات بیابند تا در آینده ای نزدیک خرید آن برای همگان امکان پذیر باشد. آنان پیش بینی کردند این کار در ده سال آینده قابل دسترسی باشد.
گفتنی است خبر برگزاری این سمینار طی گزارشی از سوی شبکه خبری BBC نیز اعلام شد. در این گزارش آمده: این سمینار پس از ارائه پایان نامه فوق لیسانس “دیوید لیوی” ۶۳ ساله و شطرنج باز سرشناس اسکاتلندی برگزار شد. پایان نامه وی در مورد روابط میان انسان و روبات بود.
“دیوید لیوی” که پژوهش های بسیاری در این زمینه داشته، گفت: در حال حاضر روبات کاربرد زیادی دارد. در کارهای صنعتی، کارخانجات و غیره اما روباتی که برای ازدواج وارد بازار شده، به مدت زمان گذشته زیادی برنمی گردد اما در همین مدت کوتاه استقبال زیادی از آن شده است.
از سوی دیگر “رونالد آرکین” کارشناس روبات در این باره گفت: پیش بینی می کنم حداقل تا سال ۲۰۵۰ به مردم اجازه ازدواج با روبات به صورت قانونی داده نشود.
گفتنی است روبات بازیگران و خوانندگان سرشناس جهان نیز در چند وقت اخیر وارد بازار شده تا در صورت تمایل، مشتریان بتوانند با این روباتها ازدواج کنند.
هم آغوشی با روبات ها تا سال ۲۰۵۰ امری طبیعی خواهد شد.
یک محقق هوش مصنوعی پیش بینی می کند که روبات ها در سال های آتی از چنان پیشرفتی برخوردار خواهند بود که انسان ها تا سال ۲۰۵۰ میلادی خواهند توانست با روبات ها ازدواج کنند.
دیوید لوی ، محقق بریتانیائی هوش مصنوعی و نویسنده ی کتاب “عشق و سکس با روبات ها” که ششم نوامبر منتشر شده است می گوید: روبات ها بسیار شبیه به انسان ها خواهند بود؛ آنها دارای محاورات هوشمندانه، احساسات و توانائی پاسخ به احساسات انسانی خواهند بود، به گونه ای که همچون نسل جدیدی پا به عرصه ی وجود خواهند گذاشت. اینها ماشین های انسان نمائی خواهند بود که مردم عاشق، دوست و یاور و حتی همسر آنها خواهند شد.
این موضوع شاید شبیه به یک داستان علمی- تخیلی باشد اما باید توجه کرد که دیوید لوی، در پائیز سال جاری، کتاب خود را به عنوان یک رساله ی Ph.D آکادمیک در دانشگاه ماستریچت هلند ارائه کرده است و به گفته ی وی تنها چند دهه با آن فاصله وجود دارد.
آری، لوی بطور مصمم معتقد بود که انسان ها با روبات ها روابط جنسی خواهند داشت، شاید تا پنج سال دیگر، زودتر از آنچه ممکن است تصور شود. ساخت چنین روباتی بسیار آسانتر از روباتی خواهد بود که بتواند همراه و همدم انسان باشد. به گفته ی او بزرگترین پیشرفت در علم روباتیک به شکل توانا ساختن روبات ها در انجام گفتگوهای جذاب، داشتن خود آگاهی و توانائی های احساسی خواهد بود.
افراد زیادی سعی کده اند تا نمونه هائی از روبات های دارای شخصیت و احساسات بسازند و تلاش های بسیاری از دهه ی ۱۹۵۰ در این زمینه آغاز گشته است اما چنان که باید و شاید موفق نبوده است، اما هم اکنون رایانه ها بسیار قوی تر بوده و حافظه ی بسیار بالاتری در اختیاردارند. بنابراین به زودی شاهد نرم افزارهائی خواهیم بود که دارای توانائی گفتگوی هوشمندانه می باشند، چیزی که هر دو طرف، هم انسان و هم روبات ها، را خوشحال خواهد ساخت.”
او تخمین می زند که روبات ها تا ۱۵ سال بعد بتوانند گفتگوهای جذابی انجام دهند و در ۲۰ تا ۳۰ سال آینده از پس محاورات پیچیده برآیند. سطح دانش روبات بستگی به درخواست صاحب او خواهد داشت. بر اساس گفته های وی، مردم می توانند یک دوست دلخواه سفارش دهند، دوستی که از هنر یا مسافرت لذت برد و یا حتی یک همسر.
“وقتی شما یک روبات می خرید، قادر خواهید بود تا شخصیت او را مشخص کنید. چیزی شبیه به سفارش در اینترنت خواهد بود. چه نوع احساساتی داشته باشد؟ سیمای او چگونه باشد؟ اندازه و رنگ مو. نوع صدا. اینکه جالب، احساسی، یا اجتماعی باشد. شما می توانید انتخاب کنید که روبات ۴۰ درصد اوقات شوخ و ۶۰ درصد اوقات جدی باشد. برای اینکه روبات شما کار دیگری انجام دهد کافی است که برنامه ی مورد نیاز را دانلود کرده و یا تنظیمات آن را تغییر دهید.شما می توانید شخصیت، علایق و دانش روبات را تغییر دهید.”
به عقیده ی لوی، محققین برای رسیدن به چنین پیشرفت هائی نیاز به سخت افزارهای کامپیوتری قوی تری دارند که بتوانند برنامه های پیچیده و با محاسبات سنگین تر را انجام دهند. این برنامه ها برای طراحی و اجرای توانائی های محاوره ای، و در راستای آن ایجاد احساسات و پیشرفت هائی فراتر در هوش مصنوعی، مورد نیاز می باشند. همین که نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری رفع شود، پیشرفت های موجود در روباتیک با سرعت زیادی چند برابر خواهد گشت.
Tags: ازدواج, ازدواج انسان با ربات, ازدواج با روبات, ازدواج زن هلندی با روبات, رابطه جنسی, رابطه جنسی با روبات, روبات, زن, زنان هلندی, سخت افزار, صنعت روباتیک, عشق, نرم افزار, هلند, هم آغوشی, همسر, هوش مصنوعی



مارس 30th, 2009 at 1:50 ب.ظ
چه خوب اون موقع هر کشور ربات خودش رو با توجه به مردمش صادر میکنه ایران ربات آخوند ریش و پشم دار صادر میکنه شاید در این زمینه به خود کفایی رسیدییم!
مارس 30th, 2009 at 6:50 ب.ظ
احتمالا ارزونترین روبات,روبات شبیه احمدی نژاده.
میذارنش تو توالت عمومی تا ک و ن مردمو بشوره.
مارس 30th, 2009 at 8:33 ب.ظ
منم خیلی دوست دارم یه ربات داشته باشم تا باهاش یه حالی ببرم .
مارس 30th, 2009 at 8:49 ب.ظ
خوب ما پسرا چکار کنیم ؟ برای ما هم فکری شده ؟ هر کس با این بنده خدا که این روباتها رو میسازه ارتباطی داره بهش بگه روبات خانم هم بسازه .
مارس 31st, 2009 at 12:26 ق.ظ
استفاده از ادرار گاو به عنوان يك نوشيدني جديد جايگزين كوكاكولا::
اين يك نوشيدني با طعمي واقعي است، يك نوشيدني جديد كه از ادرار گاو توليد شده است.
مخترعان هندي براي ساختن اين معجون، ماهها زمان صرف كردهاند. معجوني كه ادعا كردهاند بوي بد نميدهد، طعم بسيار دل نشيني دارد و بسيار سالم است.
اين نوشيدني توسط دپارتمان حفاظت از گاو وابسته به سازمان RSS و در يكي از چهار شهر مقدس اطراف رود گنگ ساخته شده است.
اين كه اينجنبش ملي گراي هندو چگونه توانسته است با استفاده از فضولات چنين كاري انجام دهد، يك معماست.
اسم نوشيدني را با كمي حجب و حيا، گا جاي گذاشتهاند كه در زبان سنسكريت به معناي آب گاو است و مراحل نهايي خود را طي ميكند.
اين نوشيدني در حال حاضر مراحل آزمايش خود را ميگذراند و تا انتهاي سال [هندي] عرضه خواهد شد.
ام پراكاش (Om Prakash)، رييس دپارتمان ميگويد: نگران نباشيد! اين محصول، بوي ادرار نميدهد و طعمي دل پذير دارد.
او ادامه ميدهد: نقطهي فروشِ منحصر به فرد اين محصول، سالم بودنش است. اين نوشيدني، بر خلاف نوشيدنيهاي گاز دار، هيچ نوع مادهي سمي ندارد.
به گفتهي رييس دپارتمان، نوشيدني جديد، ارزان خواهد بود و ميتواند رقيب خوبي براي كمپاني كوكاكولا باشد، كه در هند زياد طرفدار دارد.
ما رقيب خوبي براي آنها [كوكا كولا] خواهيم بود، چرا كه نوشيدني ما براي بشر سودمند است. ما همچنين ميتوانيم به صادرات اين نوشيدني فكر كنيم.
گا جاي از تركيب ادرار گاو و داروهاي گياهي به دست ميآيد.
RSS كه در سال 1925 تاسيس شده است، ادعا ميكند كه بزرگترين جامعهي ملي گراي هند با بيش از 8 ميليون عضو است.
هدف اين سازمان، از ميان برداشتن نفوذ خارجيها در هند و ترويج ايدئولوژي هندو است.
گاو براي هندوها مقدس است و سازمان مورد نظر از چندي قبل اين عقيده را ترويج داده است كه ادرار اين حيوان، شفايي است براي همهي بيماريها – از بيماري كبد گرفته تا سرطان.
كشتن حيوانات در اكثر مناطق هند غير قانوني است، اين در حالي است كه فضولات آنها اغلب در مراسمي خاص توسط مردم طبقهي پايين براي سلامتي خورده ميشود.
مارس 31st, 2009 at 2:58 ق.ظ
من ربات می خوام. مگر فقط ربات بتونه کار منو انجام بده چون هیچکی تا حالا نتونسته
مارس 31st, 2009 at 3:48 ق.ظ
من راضی ات میکنم خانمی
مارس 31st, 2009 at 3:50 ق.ظ
یک حالی بهت بدم که هیچ وقت فراموش نکنی خانمی
مارس 31st, 2009 at 9:15 ق.ظ
منم میتونم
مارس 31st, 2009 at 10:53 ق.ظ
وااامگه ربات..رهم داره؟ربیات که گوشت نداره همش ازجنس اهنه پس ….نشم اهنیه اون وقت بیچاره زن هاچه جوری بایدتحمل کنن که یه …..ی اهنی بره توشون ؟؟؟واییییی اخ تصورشم دردناکه
مارس 31st, 2009 at 11:12 ق.ظ
خاک توسرزنان هلندکنم که نه عقل دارندنه قیافه وپاکیزه هم نیستند لابودپس فرداکه ازربات هاهم دلزده شدند می خان کیس جدیدی روانتخاب کنندومیرن سراغ حیوون ها فکرکنم ازمیون حیوونا فیل روانتخاب کنندکه باهاش حال کنندازبس که این جورزناکثیف وهرزه وایدزی هستندکه هم با مردا حال میکنندهم باربات ها
مارس 31st, 2009 at 12:18 ب.ظ
آیا از این ربات ها در افغانستان هم پیدا مییشه؟
مارس 31st, 2009 at 12:23 ب.ظ
Hala Farz konid robate ye hoyi ghati kone va + o – ro eshtebah kone chi mishe… HIchi dige asghar agha ro tasavor konid ke morede tajavoze robate khanomesh gharaar gerefte ast.
مارس 31st, 2009 at 12:59 ب.ظ
ندا حرص نخر میسازن گوشتی شو!آهن کدومه مگه الان پلاستیکی اش توی لوازم خیلی از دخترا پیدا نمیشه!!
مارس 31st, 2009 at 3:57 ب.ظ
آخه انگل کی میتونه جای ..یر رو بگیره. اگه کسی یه بار هم مزه ..یر رو چشیده باشه میدونه که هیچی نمیتونه جاشو بگیره.. البته به درد اونایی که نمیتونن با مردا ارتباط برقرار کنن یا اینکه شوهر گیرشون نمیاد بد نیست. من که ..یر شوهرم رو با هیچی عوض نمیکنم.
مارس 31st, 2009 at 5:59 ب.ظ
آیا این ربات ها از عقب و از جلو را به راحتی تشخیص می دن؟
آوریل 1st, 2009 at 12:11 ق.ظ
منا خانوم من برام پرسشه که مگه می شه همه عمر فقط با یکنفر سکس داشت؟؟
حال آدم به هم می خوره. من یک زنم و رو راستی را اینجا توی اروپا یاد گرفتم .نه من و نه هیچ زن دیگری( البته اگه عاقل) باشه نمیتونه همه عمر با یک مرد باشه. مگر زن سرد مزاج باشه یا کم عقل یا زیر فشار مذهب و سنت و ترس
آوریل 1st, 2009 at 9:27 ق.ظ
hala in robate cheghadr tulesh mide
آوریل 1st, 2009 at 10:48 ق.ظ
مونا ک.رشوهرتوبراخودت نگه دارعوض اینکه بیای تونت بروپیش شوهرت ببین چه خبره 4تازن غریبه روبرداشه اورده پیشش داره باهاشون لاس میزنه ههههههههههه برویکم به شوهرت و به بدن خودت برس یعنی پشماشوبزن تاشوهرت دیگه هوس نکنه بره پیش زن های غریبه وبااونالاس بزنه!!!!
آوریل 1st, 2009 at 10:57 ق.ظ
مادر جاااااااااااااااااااااان من ربات نمیخوام همون 250گرم گوشتیرو راضی ام.
آوریل 1st, 2009 at 11:02 ق.ظ
جمشیدکورکه نیستند اونی که ایناروساخته دوتاچشم گنده هم براشون ساخته تا ببینن عقب باجلوفرق داره!!!!
آوریل 1st, 2009 at 11:06 ق.ظ
مرجان ازسوئدچرا نمیشه همه عمر فقط با یکنفر سکس داشت؟؟اونایی که باجندنفرسکس دارندانسان های کثیف وهرزه ای هستند وایدزی هستنداه اه حال ادم ازشون به هم میخوره اونابه پوچی رسیدندحتی ازهوس بازی های خودشون خسته میشندازاینکه هرروزبه چندنفرفکرکنند خسته میشندولی نمیتوننداین هرزگی روترک کنند چون بیمارروانی اندوباهاش خوگرفتند
آوریل 1st, 2009 at 2:32 ب.ظ
اواااااااحسان تهران تواومدی من فکرکردم پاسدارهاتوروهم گرفتن مثل بقیه ی ااویزونی ها!!!!خداروشکر!!!!ههههه
آوریل 1st, 2009 at 3:29 ب.ظ
ببین مرجان خانوم. من هم توی یه کشور آزاد بزرگ شدم . اصلا” و ابدا” هم مذهبی نیستم. دلیل اینکه میتونم با شوهرم تا آخر عمر هم لذت ببرم اینه که روز اول چشام و باز کردم و کسی رو انتخاب کردم که علاوه بر اینکه یه سری حد اقل ها رو داشته باشه سکس کردن رو هم خوب بلد باشه. اتفاقا” چون خیلی آزاد فکر میکنم.. قبل از ازدواج هم با شوهرم سکس داشتم تا همه چیزشو حتی سایز کیرشو بدونم که بعد با یه آدم بیحال روبرو نشم و مجبور شم برای ارضا شدن دنبال شوهر مردم وروبات و چیزای دیگه بیفتم. همه جورشو هم با شوهرم امتحان میکنم چون با هم راحتیم…
ندا خانوم شاه ماهی (البته ادبیاتت بیشتر به مردها میخوره) اتفاقا” با شوهرم پای نت میام . غصه پشمای منم نخور چون شوهرم خودش هروقت احساس کنه بلند شده با هم میریم حموم و خودش برام میزنه… عوض این حرفا برو دعا کن یه شوهر مثل مال من گیرت بیاد که اینهمه تو کف نمونی.
آوریل 1st, 2009 at 5:05 ب.ظ
ندا شاه ماهی سلام عزیز
شما خیلی کم سوادی. ایدز داشتن به این نیست که با چند نفر باشی. بستگی به این داره که با کی باشی. شما می تونی خیلی پاک بوده ( البته به اصطلاح خودت، چون من پاکی رو با خودآزاری و مازوخیسم دو چیز جدا می دونم) و فقط با یک نفر باشی. از کجا معلوم که اون یکنفر فقط با شما بوده؟؟ بعدش هم مگه ایدز گرفتن فقط از راه سکسه؟ ای وای آخه شما مردم ایران کی می خواین کمی مطالعه کنید؟؟؟ حالا هم که مطالعه نمی کنید تو رو جون هر کی که دوست دارین دیگه نادانسته حرف نزنید که دیگه بیشتر از این توی دنیا آبروریزی نشه.
آوریل 1st, 2009 at 5:10 ب.ظ
واقعا جالبه.اون وريا اين وسايل و اختراع كردن تا بتونه مثلا براشون باعث ارامش بشه..!
بعد شما ها دارين اينجا حرص بيخود ميخورين.چرا واقعا..!؟
فكر كردين تا حالا كه پرداختن به اين مسايل ميتونه به ادم ضربه بزنه.البته اينو بايد بگم كه خداوند هيچ غريزه اي رو بي دليل براي انسانها قرار نداده.ولي من كه واقعا فكر نمبكنم فكر ربات به ذهن خدا هم خطور كرده باشه.واقعا بعضي وقتها انسانها باعث شرمساري ميشن.
ديگه شرمساري از اين بيشتر كه اقايون دارن بحث ميكنن راجع به 250 گرم..!و خانوما ميگن كسي تا حالا نتونسته..!اون دوست عزيز ديگمون داره اهن سرد و بي روحو با شوهرش مقايسه ميكنه.دوست ديگمونم كه دنبال شركاي جنسي زياد ميگردن.من به اين دوست عزيزمون اطمينان ميدم كه هيچ فرقي باهم ندارن.شما يكي انتخاب كن و بهش مطمئن باش..!
تو رو خدا راجع به گوهر وجودتون تا حالا فكر كردين كه اينجوري راجع به خصوصي ترين مسايل زندگيتون بحث ميكنين.؟
باور كنين وقتو وجودتون خيلي ارزش داره كه بخوان با بحث كردن در اينجور موارد حروم و نابودش كنين.
آوریل 1st, 2009 at 7:33 ب.ظ
sam عزیز سلام
کاملا حق با شماست ، اما به نظر سکس هم مثل گرسنگی یک غریزه است برای بقا. پس اگه اینجوره ما فقط نون و آب بخوریم چون همین کافیه که نمی میریم.
کسی که مراحل عالی در انسانیت رو پیموده یا میخواهد بپیماید ، فقط اون حق داره که به خودش این اجازه رو بده که به دیگران درباره رابطه جنسی شان اظهار نظر کنه.
من از نوشته های شما به این مسئله پی بردم که شما در حال ارتقا انسانی هستید. آفرین به شما و خوشا به سعادتتون ولی من بنا به دلایلی به این درجه نرسیدم ..اما با این وجود مانند خانم ندا شاه ماهی به کسی انگ نمی چسبونم و به نظر من، افراد معمولی (از نظر کمال انسانی) اگر می خوان افسار نفس خود را به دست بگیرند بهتره اول از حق الناس شروع کنند و پس از آن اگر توی این مرحله موفق بودند به سراغ حق النفس ( مواظبت و احترام به خود و جسم خود) و سپس حق الله ( نماز و روزه و …) بروند.
موفق باشی هم میهن
آوریل 2nd, 2009 at 12:30 ق.ظ
سلام.
من لازم ميدونم توضيحاتمو حالا كه به اينجا رسيد يه كم كاملتر كنم.
مرجان عزيز گفت مگه ميشه تمام عمر با يك نفر رابطه داشت؟حرف عقل رو زدن.عزيز من كدوم عقل سليمي گفته در مراحل عالي ((عشقو زندگيتو)) و در مراحل پست و پايين ((جسمتو)) با چند نفر تقسيم كني.زيبايي جسم و روحت فكر ميكني تا چند سالگي دوام داشته باشه..!؟فكر ميكني تا چند سالگي بتوني به ديگران لذت بدي و در نهايت وقتي به عشق و محبت نياز داري پست نزنن؟
گفتي سرد مزاج..!فكر ميكني داغ بودن تو يك رابطه به چه چيز بستگي داره؟فكر نميكني فقط عشق و يك هم پيمان قابل اطمينان كافيه؟شما اگر واقعا عاشق كسي باشي روزي به اين بهانه هاي واهي تركش ميكني؟
گفتي فشار و مذهب و ترس.به نظر مياد كه انسان ها در زير فشار و سلطه مجبور ميشن شركاي جنسي داشته باشن نه در حال استقلال.نمونشو ميتوني تو مطلب دختر زيبا بخوني.گفتي ترس.به نظرت انسان ها ميتونن اگر رفتن دنبال اين كارا از كسي جز افرينندشون بترسن.و اينجاست كه ميخوام بهت بگم همون افريننده در تمام مذاهب و اديان اين كارو به شدت نهي كرده.تا جايي كه من ميدونم سوئد از كشورهايي هست كه تمام اين مسايل و بهش شكل قانوني داده. حتي به شكل سخيفش كه هم جنس بازيه.ولي من يه سوال دارم.دين رسمي سوئد مسيحيت و مذهب رسميش كاتوليك.من ميخوام بدونم كه ايا مسيحيت در رابطه ي زنا شويي غير از اين گفته كه زن ومرد پس از ازدواج به هيچ عنوان نميتونن از هم جدا شن مگر اينكه خيانت يكي از اين دو ثابت بشه.اين نشون ميده كه حتي اون دين و مذهب نيز از اين حرف شما در كمال ازادي كه داده ولي دفاع نكرده و اونو نا مشروع دونسته.خدا زن و مرد رو افريد تا مكمل هم باشن و در كنار هم ارامش داشته باشن.اين ايه سخني از خداست كه در تمام كتابهاي اسماني اومده.
شما فرموده بودين كه غريزه جنسي مثل خوردن و اشاميدنه.بازم سوال دارم.شما ميخوري و مينوشي كه گرسنگيو تشنگيتو رفع كني.و اين هدف نهاييشه.تا حالا فكر كردي هدف از سكس چي هست؟حتما فكر كردي ولي من بازم متذكر ميشم كه هدف متعاليشو بدوني.توليد مثل..!تا حالا فكر كردي خدا چه قدر هنرمندانه اين كارو انجام ميده.ارامش دو جسم همراه ميشه با تولد يك جسم كه ميتونه فرشته يا شيطان باشه.
اين ما هستيم كه ميتونيم فرشته ها رو رشد بديم و شيطان هارو زياد كنيم.
حالا ميخواي پرورش دهنده ي يك فرشته باشي يا مولد يك شيطان..!؟
آوریل 2nd, 2009 at 12:59 ق.ظ
مدير چرا نظرات منو پاك ميكني مگه نه اينكه بدون سانسوره..!؟
.
هفت تیر : هیچ نظری حذف نمی شود . بعضی نظرات به دلیل داشتن بعضی کلمات در لیست انتظار قرار میگیرند که پس از تایید نمایش داده می شوند که باید کمی صبر کنید . البته اکثر نظرات بدون قرار گیری در لیست انتظار ، بلافاصله نمایش داده می شود .
آوریل 2nd, 2009 at 1:47 ق.ظ
baba, inkara khatar nakast.ye aghaii Robote Zan kharid va onjaye on robote zan mashine charkhe goosht kar gozashteh bodand, natije inke Shomboole Agha to charkhe gooshte khanum khord shod va az bein raft. kholase movazeb bashid, az ma goftan !!!!!!!!!
.
[فارسی تایپ کنید . نظرات با حروف غیر فارسی ممکن است در آینده حذف شود ]
آوریل 2nd, 2009 at 2:46 ق.ظ
سام عزیز سلام
مرسی از توضیحاتتون. زیبا و منطقی.
من حرفهای شما رو قبول می کنم ، دست کم در مورد خودم یک نفر که بسیار احساساتی هستم. به ویژه در اینجا که گفتید:
((فكر ميكني تا چند سالگي بتوني به ديگران لذت بدي و در نهايت وقتي به عشق و محبت نياز داري پست نزنن؟)).
ولی اینو هم بدونید که در مرام این اروپائیها این امر میتونه دو طرفه باشه، یعنی وقتی آقایی جوونیش رو از دست می ده ، خانومها اونو کنار می زنن.
آوریل 2nd, 2009 at 9:28 ق.ظ
پسرایی امثال سام ودخترایی امثال مرجان همشون هرزه وهوس بازند وبرای اینکه به هوس بازی شون مشروعیت ببخشندوقبح شوازبین ببرنداین حرفارومی زنندشماهادخترهاروتشویق میکنیدکه به شوهریادوست پسرشون خیانت کنندشماهامی خواهیداوناروازبغل معشوقشون بکنید وگولشون بزنیدتابیان پیش شما به نظرمن حتی اگه شوهریادوست پسرمون بهمون خیانت کردما نبایداین کارروبکنیم واگه ماهم خیانت کنیم بی شخصیتی خودمونونشون دادیم دیگه شوهریادوست پسری که خیانت میکنه می مونه باخدای خودش ووجدانش که مطمئنا کاراشتباهی کرده که خیانت کرده واون دنیابایدجواب بده درضمن اقای سام س ک س حتما نبایدپایین تنه ای باشه میتونه فقط درحدعشق بازی وبوس وکنناروغیره باشه که اصلا توش عمل دخول انجام نمی گیره واین خیلی خوبه
آوریل 2nd, 2009 at 9:36 ق.ظ
درضمن مرجان این درست نیست که همزمان باچندنفرباشی هرموقع پست زدن وترکت کردن اون موقع بروسراغ یکی دیگه خودمن موقعیتشودارم که باچندنفرباشم ووقتی میرم بیرون خیلی هاپیشنهاددوستی بهم میدند ولی نمیخام چون ازاینکه بخام به چندنفرفکرکنم خسته میشم وبه پوچی وخوشم نمیاد
آوریل 2nd, 2009 at 10:06 ق.ظ
موناخانوم من اصلا علاقه ای به شوهرکردن ندارم ومثل توعقده ای وندیدبدیدنیستم یه چیزی روواقعامیگم من اصلادوست ندرم بکارتموازدست بدم چه به وسیله ی شوهرچه غیرشوهرمیدونی چیه من یه دوست پسردارم که هرطوری خودم بخام باهام س ک س میکنه من بهش گفتم اصلادوست ندارم کسی به پایین تنه ام کاری داشته باشه اونم قبول کرد درضمن الان 5ساله باهم هستیم وتحقیق هم کردم اصلا بهم خیانت نکرده توی این مدت درضمن قرارنیست هردوستی ای حتما به ازدواج ختم بشه
آوریل 2nd, 2009 at 10:32 ق.ظ
درضمن من مثل مونا خانوم عقده ای وندیدبدیدشوهرنیستم که هراسکولی ازراه رسیدبهش بگم بله!!!!کسی شوهرم میشه بایدلیاقتموداشته باشه وبه من مثل یه جنس وعروسک اسباب بازی نگاه نکنه وان قدربه فکر س ک س نباشه!!!1ازبس بیرون می رم این پسرای عوضی بهم پیشنهاد س ک س دادند که حالم بهم می خوره از س ک س راستی چراصلا تورابطه ی جنسی زن ها ودخترها بایداخته بشندودردبکشندچرا دخترابایدتسلیم بشند؟؟؟؟شایددختردلش نخادتسلیم مردبشه واون وقت اگه مردس ک س اجباری این عین بی انصافی ونامردیه
آوریل 2nd, 2009 at 10:40 ق.ظ
سلام.نداي عزيز شما واقعا از حرفاي من برداشت به خيانت و داشتن چندين دوست كردين..!؟اگر اينجوره من واقعا شرمنده ام.من اين همه دليل اوردم كه حرفاي دوست خوبمون مرجان رو در داشتن چنين مواردي نهي كنم.
نظر من فقط اين بود كه انسان فقط يك نفرو داشته باشه و اون يك نفر براش اولين و اخرين و همه كس باشه.
شما مثل اينكه نوشته ي منو كامل مطالعه نكردي كه اين نظراتو دادي.من فقط نهي كردم دوست خوبم.
در ضمن ببخشين كه من اطلاعات كاملي راجع به مواردي كه شما فرمودين ندارم.البته تا جايي كه من ميدونم اسم روابطي كه شما فرمودين معاشقست نه س ك س.
راستي نداي عزيز چرا هميشه براي ديگران و حتي خود من از صفات رنگارنگ استفاده ميكني..!؟
چرا روابط خصوصيتو براي ما توضيح ميدي..!؟
بهتر نيست روابطتو در قالب يك طرح و پيشنهاد توضيح بدي..؟
به هر حال شما اينجا ازادي كه هرجور دوست داري صحبت كني.من فكر ميكنم اينجا مكان بازيه براي ارايه شخصيت افراد.
از اين كه انعكاس حرفاي كجو كولمو در مرجان عزيز ميبنم خوشحالم و ازش سپاسگزارم كه به اينده خودش نگاه ميكنه .
دوستان گوهر والاي وجودتونو بشناسين و از اين گوهر مراقبت و محافظت كنين.
در ضمن خانوم مرجان من دارم راجع به قانون جهاني روابط صحبت ميكنم نه فقط صرف اروپا.از وقتي فرويد قوانين پست و بي شرمانشو ارايه داد مقام انساني ساكنين اروپا و امريكا و حتي كل جهان تا سطح زير حيواني تنزل كرد.ولي خوشبختانه تمام كشورهايي كه خودشون سردمداره اين مطالب بودن حالا دارن كم كم به خودشون ميان و روابطشونو اصلاح ميكنن.
اميدوارم همه به خدا پناه ببريم از شر شيطان.
آوریل 2nd, 2009 at 4:40 ب.ظ
ببین اقای سام من اهل شفاف سازی وصداقت هستم واصلا ازاین دخترایی که ادای مریم مقدس رودرمیارن خوشم نمیادمن دوست دارم حرف دلموبزنم درضمن من اون حرفاروزدم تابگم1 که هنوز پسر خوب وباجنبه مثل شماومثل اون دوستمن پیدامیشه که به فکر س ک س (اجباری) نباشه البته تعدادشون خیلی کمه2 الان ان قدربیان این جورمسائل س ک س ی زیادشده که دیگه همه بایدجنبه ی شنیدن حرفای منوداشته باشند البته باشما نبودم اقای سام کلی عرض کردم یه وقت سو تفاهم نشه اینم به مرجان خانوم بگم که اکثر دخترای اروپایی هیچ وقت به دوست پسرشون خیانت نمی کنندواهل دودوزه بازی نیستند
آوریل 2nd, 2009 at 7:00 ب.ظ
خیلی خرید همتون
آوریل 2nd, 2009 at 7:17 ب.ظ
من ربات هستم اصلا خانم های ایرانی رو نمیکنم حال نمیدن بعضی هاشون خیلی کر و کثیف ان مثله بعضی از مردای بد تیپشون
آوریل 2nd, 2009 at 7:58 ب.ظ
اول من واجب ميدونم يك تشكر ويژه بكنم از ستاره ي گرامي.بخاطر اينكه اين قدر صريح فرمودن كه ما چه موجودات عزيزي هستيم..!
ثانيا:نداي عزيز شفاف سازي خيلي عاليه.ولي ميدوني اين شفاف سازي ماله كجاست..!؟البته منم كامل نميدونم.ولي خوب تا حدي ميخوام توضيح بدم.
دوست خوبم ما از افرينندمون كامل تر داريم به نظرت؟خداوند حتي تمام مسايلو براي عزيز ترين موجوداتش شفاف نكرد.ميدوني چرا؟به خاطر حرص و طمع اين موجودات.
دوست خوبم تو ميتوني خيلي شفاف صحبت كني و اين خوبه.به شرط اينكه حريم هارو حفظ كني.اين حفظ حريم باعث ميشه كه من به شما به چشم يك خانوم و شما به من ((به نظر خودت)) به چشم يك اقا نگاه كني.
حالا فكر كن چه قدر اين روابط ميتونه لذت بخش باشه.چون نه تو به من حرف ركيك ميزني.نه من به خودم اين اجازه رو ميدم كه به شما زننده حرف بزنم.
اين تاريخ ثابت كرده وقتي حريم شكست.حرمت ها هم پايمال ميشه.
از نگاه بازت ممنونم و از زياده گويي خودم شرمنده..!
آوریل 2nd, 2009 at 8:40 ب.ظ
ندا شاه ماهی عزیز سلام
من شما رو نمیشناسم و برعکس شما هم منو نمیشناسید.. بنابراین دشمنی با شما ندارم ولی شاید براتون تلخ باشه که اینو بهتون بگم.
از نظر روانشناختی نوشته های شما چند احتمال رو میرسونه:
1- ممکنه شما دارید شوخی می کنید که کمی بخندید، شاید اصلا شما آقا هستید!
2- شاید داری به این وسیله برای خودتون تبلیغ میکند ، و می گین خدا بزرگه شاید کسی اونور آب گفت که این خانوم نجیبه، خلاصه سنگ مفت و گنجشک مفت.
3-شاید هم مشکل س ک سی – روانی دارین
4- یا اینکه از نظر فرهنگی در زمان صفویه و قاجار به سر میبرید
اینو جهت اطلاع بگم که خیلیها اینجا با اطلاع شوهرشون و برای تفریح کاری میکنند و مثل ایران نیست که متاسفانه بعضی زن و شوهرها هر کاری می خوان می کنند ولی پیش همدیگه جانماز آب میکشن و وقتی یکیشون از دیگری بیماری جنسی می گیره ، گندش بالا می آد،همچنین من نگفتم آدم در آن واحد با 3 نفر باشه. من گفتم که من نمی تونم از اول عمر تا آخر عمر با یکنفر باشم. این مسئله شاید فقط جنسی نباشه ، می تونه روحی و فرهنگی باشه. حالا شما اگه می تونی باش! بدون اینکه به کسی توهین کنی.
آوریل 2nd, 2009 at 9:03 ب.ظ
سام عزیز سلام برادر خوبم
باز هم میگم مرسی برای اینکه وقتتونو می زارین و نوشته های منو خونده و جواب می دین. من عاشق پسری در ایران شدم و با او ازدواج کردم اما ازدواج ما 6 ماه طول کشید ، و این آقا با اون تصویری که از خودش ارائه داده بود زمین تا آسمان فرق داشت. و دو بار هم طلاق گرفته بود که من پس از ازدواج فهمیدم میگفت مرد آزاده هر کاری کنه ولی زن بدون اجازه شوهرش نباید آب بخوره . اجازه نمی داد من بیرون برم از خونه. منو فقط برای اینکه بیاد خارج انتخاب کرده بود ولی من احمق واقعا دوستش داشتم. بهش گفتم آخه تو که این اخلاقت بود چرا منو انتخاب کردی؟ می گفت خودت عاشق من بودی و … 1000 حرف نا حق دیگه! همش میگفت کارمو درست کن باهات بیام خارج. بهش می گفتم خارج جای تو با این افکارت نیست یا خودتو عوض کن یا منو عوض کن! اون هم کتکم می زد و … و همش می ترسید از دستش فرار کنم. می خواست ممنوع الخروجم کنه . منم دیگه خودمو اسیر دیده بودم گفتم تنها راه من اینه که این ابلیس رو گول بزنم. یک مدت سرکارش گذاشتم و یک سفر ترکیه با هم اومدیم بیرون که توی همون ترکیه به سفارت کشوری که ملیتش رو داشتم پناهنده شدم و منو از دست این حیوون نجات دادن.و اونم دست از پا دراز تر برگشت ایران. این داستان کوتاه رو از زندگی من خوندید.الان 1 ساله از شرش راحت شدم و بعد از اون تصمیم گرفتم که دیگه عاشق نشم و نیاز جنسی رو با عشق اشتباه نگیرم. عشق واقعی زمینی نیست.
شاید یک روزی اون قدرت لازم معنوی و روحی رو هم پیدا کردم که به کمال برسم و گوهر وجودیمو پیدا کنم . خیلی هم دوست دارم ولی از نظر روحی هنوز خیلی ضعیف و آسیب دیده ام.
آوریل 2nd, 2009 at 10:34 ب.ظ
سلام.يك اشتباه بزرگ..!
چون يك نفر اشتباه كرده شما اين احتمالو دادي كه همه انسان ها اشتباه ميكنن؟
چون يك نفر امر مقدس ازدواجو انتخاب كرده براي بيزنس و فرار شما فكر كردي همه و همه خيانتكارن؟
ميدوني باز از اين اشتباهات بزرگتر چيه؟اينكه نا اميد شدي و دار علنا اعلام ميكني از لحاظ روحي ضعيف شدم.اشتباه ميكني تو يك بازنده نيستي.شايدم برنده نباشي.ولي يك امتياز داري.تو يك بار طعم انتخاب بدو چشيدي.انسان عاقل وقتي يك اشتباه ميكنه تجربه كسب ميكنه و اين اشتباهو به منزله ي شكست نميزاره.براي اشتباه كردن فقط يك لحظه وقت لازم كردي ولي براي موفقيت زمان ها خيلي كم و كوتاهن.ميدوني دانشمنداي بزرگ اسلامي مثل ابو علي سينا وقتي كم مياوردن چي كار ميكردن.دو ركعت نماز ميخوندن.ميدوني دانشمنداي اروپايي و امريكايي با اديان مختلف مثل نيوتن وقتي كم مياوردن چه كار ميكردن؟فقط و فقط به افرينندشون فكر ميكردن.من اين مثالا رو ميزنم تا عمق مسئله رو بهتر درك كني.چرا امتحان نميكني.
از همين حالا.من نميدونم دين و مذهب چيه.ولي چرا سعي نميكني از افرينندت كمك بگيري.نميدونم در چه رشته اي تحصيل كردي.ولي من برات يك مثال ديگه ميزنم از پزشكي.از رگهاي اصلي قلب خداوند در كشاله ي ران و پشت كمر همانندشو افريده.ميدوني چرا؟چون وقتي از رگهاي اصلي نا اميد شد از رگهاي فرعي استفاده كنه.
زندگي خيلي سخت نيست.ولي نبايد اسون باهاش رفتار كني.اگرم بخواي باهاش بجنگي كه عاقبتش نا پيداست.
اول خداتو پيدا كن.بعد خودتو.بعد يك همراه مطمئن.
هيچ ميدوني خدا تنها كسيه كه وقتي باهاش حرف ميزني هيچ علايمي از خشم درش پيدا نميكني..؟و اين خيلي لذت بخشه.
حكم زندگي در دستان اوست.پس سعي كن باهاش ارتباط بگيري تا راهنماييت كنه.باور كن خدا با ما انسانها خيلي راحت صحبت ميكنه.
هميشه موفق باشي.برات ارزوي خوشبختي ميكنم.
آوریل 3rd, 2009 at 12:41 ق.ظ
آقایون خانم ها زیاد بحث رو فلسفی نکنید!!
هر کی هر جوری دوست داره رابطه داشته باشه مسئولش خودش و این درسته.
یکی با چند نفر دوست داره مثل خود من یکی مثل ندا با یکی دوست داره جفت گیری کنه!
آوریل 3rd, 2009 at 3:21 ق.ظ
چقدر آقایان به اسم خانمها کامنت نوشته اند اینجا
آوریل 3rd, 2009 at 11:50 ق.ظ
مرجان من توهین کردم یا توکه بهم گفتی کم سواد؟؟؟درضمن به اون خدایی که می پرستی من دخترم این یک دوما این که به نظرمن مردای اروپایی خیلی روشن فکرتروبامعرفت ترازمردای ایرانی هستندالبته همه جاخوب وبدپیدا میشه ولی من کلی عرض کردم یک بارمن رفته بودم اطراف حرم یک مردروسی اطراف حرم بودحواسش نبود خوردبه من بعدگفت اکسیوزمی وبعدازچنددقیقه یک پسرایرانی بایه تیپ جلف وغربی اومد مخصوصا دوباربه من محکم تنه زدومتلک هم پروند ومعذرت خواهی هم نکرد می بینید سطح فرهنگ مردان ایرانی بامردانی اروپایی چه قدرفرق داره؟البته این نمونه ی کوچکی بود راستی سو تفاهم نشه بعضی ازمردای ایرانی هم خوب هستند
آوریل 3rd, 2009 at 1:38 ب.ظ
ندا شاه ماهی یکی از مردان خوب خودتی داداش
آوریل 3rd, 2009 at 1:47 ب.ظ
ندا آخه بر وبچ قم تیریپ درست دارن اون تیریپ جواد هارو میگی غربی؟!
بیا خودم تیریپ غربی بهت نشون بدم محل رو کردیم شانزالیزه!
آوریل 3rd, 2009 at 2:12 ب.ظ
منظور از حرم بهشت زهراست..!؟
آوریل 3rd, 2009 at 3:28 ب.ظ
سام عزیز سلام
من پرستار هستم. در مورد دینم هم مسلمانم البته از نوع کاغذی ولی قلبا فقط به خدا به عنوان یک نیروی برتر اعتقاد دارم و ادیان رو قبول ندارم. یعنی فکر می کنم که ادیان در زمان خودشون لازم بودند چون می خواستند خدا را به مردم بشناسونند ولی برای زندگی کنونی دیگه دینی لازم نیست و بهتر به جای فرائض دینی و احکام دین ، فلسفه دین مطالعه بشه
موفق باشین
آوریل 3rd, 2009 at 3:36 ب.ظ
صم سام مردیم از خنده . خیلی باحالی
آوریل 3rd, 2009 at 6:50 ب.ظ
یکی بیاد من رو در یابه من 5 تا ربات میخوام نه 3 تا 5 تا زیاده
آوریل 3rd, 2009 at 7:12 ب.ظ
ببخشید روبات عرب هم تو دست و بالتون هست
آوریل 3rd, 2009 at 7:53 ب.ظ
اخه صمصام کی به توگفته من از فشن هاخوشم میاد ؟؟؟؟اه اه متنفرم ازاون جورپسرایی که تیریپ شیطان پرستی وفشن دارند من ازمردایی که قیافشون شبیه دکترهاهستندوساده تیپ میزنند خوشم میاددرضمن مرجان خانوم ازسوئد مساوی است باسام که گفته منظور از حرم بهشت زهراست..!؟وناصر اخه مرجان فکرکردی چون ای پی نمیفته من نمیفههم که باچندتااسم نظرمیدی؟؟؟درضمن من فکرمیکنم مرجان ازسوئدپسره ازحرفاش کاملا معلومه
آوریل 3rd, 2009 at 7:55 ب.ظ
پسرای این نت کلهم برید به سوی مرجان ازسوئد یه کمک درحقش بکنیداخه مستحقه نیاز مبرم به س ک س داره اون دوست داره باچندنفرهمزمان حال کنه اخه برای خودش ارزش قائل نیست
آوریل 3rd, 2009 at 7:59 ب.ظ
من افتخارمیکنم که چادر سرمیکنم و مثل مرجان ازسوئدنیستم که به هربی سروپایی اجازه بدم که به بدن قشنگ وبارزشم دست بزنه
آوریل 3rd, 2009 at 8:13 ب.ظ
خانوم پرستوباحال تا اقا مرجان هست شما چه نیازی به ربات دارین؟؟؟؟؟
آوریل 3rd, 2009 at 8:13 ب.ظ
وای من اقامر جان رومیخام ربات نمیخام
آوریل 3rd, 2009 at 8:15 ب.ظ
مسترمرجان ک ی رت چندسانته؟اون ک ی ره یادسته بیل؟
آوریل 3rd, 2009 at 8:38 ب.ظ
مرجان خانوم من شک دارم به اینکه شماتوسوئدزندگی میکنی البته ببخشیدا ولی دخترای سوئدان قدرندید بدید وعقده ای نیستند که به فکر س ک س باچندنفرباشند حتی بااینکه مسلمون نیستندومسیحی اند خیلی ازرفتار هاشون ازرفتار توکه یه مسلمان کاغذی هستی بهتره مرجان خانوم فکرکنم تووصمصام باهم دوست بشین خیلی خوبه خیلی به هم میاین اخه اونم مثل تو دوست داره باچندنفرس ک س کنه
آوریل 3rd, 2009 at 8:57 ب.ظ
گوخوردي تو
آوریل 3rd, 2009 at 9:33 ب.ظ
بابا ندا خیلی ناراحتی چه خبره چیکار به مردم داری شما چادرتو سفت بچسب چیزی ازش بیرون نزنه!
خب خوشت نمیاد چیزی که قم زیاده تیریپ ساده است آخوند ها هم که همه ماشالله بدون کلاس و درس دکترا دارن چی از این بهتر مبارکه دهنتو نو شیرین کنید!
آوریل 3rd, 2009 at 10:17 ب.ظ
شایداقای سام هم فقط حرفاش قشنگ باشه ولی باطنش مثل بقیه ی پسرهایی که من باهاشون دوست بودم بدباشه من هیچ وقت دوست پسشری نداشتم که فقط اهل بوس وکنارباشه وس ک س اجباری نکنه همه ی اون حرفام راج به دوست پسرم دروغ بودمتاسفانه هرپسری بامن دوست شده مجبورم کرده که باهاش س ک س کنم من بدبخت نشدم ولی ازپشت باهام یزورکردندبا خشونت هرچه تمتم تر…….. درحالی که من قبلا بهشون گفتم که اهل س ک س نیستم ولی مجبورم کردند نا مرد باحرفای قشنگ ومثبت بازی گولم زدنداوناحاضربودند صدهاهزاربرام خرج کنند وبرام کادوهای گران قیمت بگیرند ودرعوض باهاشون باشم ولی من نخاستم من حتی ازازدواج کردن هم می ترسم اقای سام میگه اینجانبایدهرحرفی روبزنم پس کجابایدحرف دلموبزنم من دخترم اینجاکسی منونمیشناسه نت جای خوبیه برای دردودل کردن بعضی ازپسراراحت میرن تومحیط بیرون از تجاوز وس ک س هایی که کردن حرف میزنن تازه باشوروهیجان هم تعریف میککنندکه تجاوزکردندبه دخترای بیچاره سادیستای عوضی ولی مادختراهرحرفی رونمی تونیم تودنیای واقعی بزنیم ومجبوریم حرفامونوتودنیای مجازی بزنیم یکی مثل مرجان ازسوئدمشتاقانه دنبال س ک سه یکی مثل من از تجاوز وس کس اجباری که روش انجام دادند می ناله می دونید یکی ازدوستام وقتی بهش
گفتم چرا به من تجاوزکردی چی گفت گفت چون خوشگلی ولی من ارزوداشتم اون موقع زشت بودم تااون به من تجاوزنکنه حتی خودم بهش گفتم بروبادخترای دیگه بکن ولی به من کاری نداشته باش ولی اون گفت من تورومیخام هرچی گریه والتماس کردم فایده نداشت که نداشت اکثرپسر هامثل همند فقط مثبت بازی درمیارند تا ادموگول بزنندباحرفای قشنگ ومثبت درحالی که باطن کثیفی دارندمن اونایی که بهم تجاوزکردن روتااخرعمرنفرین میکنم
آوریل 3rd, 2009 at 10:38 ب.ظ
نداي عزيز سلام.دوست خوبم باز كه حرفاي زرد زدي شما.عزيزم من فقط با اين اسم يعني samپيام ميزنم.پسرم هستم.فكر ميكني اگر اي پي نميدازه اينجا مثلا من ميخوام با چند اسم پيام بدم؟فكر ميكني چرا؟به قول خودت اينجا ما هيچ مشخصاتي نداريم از هم.پس چه دليلي داره من بخوام خودمو مطرح كنم؟من تمام حرفايي رو كه ميزنم از مطالعاتي كه داشتم كسب كردم.و از سخنان ديگران.تحقيق كردم به درستيش پي بردم و براي شما ها هم گفتم.اصلانم لازم نيست كسي بخواد حرفامو قبول كنه يا نه.چون من مسوول ارشاد كسي كه نيستم.من نميدونم دوست خوبمون مرجان در سوئد هست يا جاي ديگه.ولي من در ايران هستم و تقريبا به خاطر كارم هر روز در يك جايي هستم.من اصلا احتياج ندارم دوست خوبم با كسي ارتباط بگيرم كه بخوام خودمو مطرح كنم.خدا رو شكر به اندازه ي كافي همه نوع ادم از دو جنس مختلف با من همكاري دارن و من اصلا وقت ندارم كه بخوام وقت كسه ديگرو هدر كنم.دوست خوبم به دنيا با ديد باز نگاه كن.چه از زير چادر.چه بدون حجاب.اين دنيا اينقدر جا داره كه اگر كسي مثل من حرفاي مزخرف زد چشم و گوشاي انسان هاي بزرگي مثل شما باز نشه.دوست خوبم بيشتر فكر كن.فكر زياد سبب موفقيت شما ميشه.
در مورد اونكه من گفتم از حرم منظورت بهشت زهراست:منظورم ارامگاه اقاي خميني بود.
ميدوني لغت حرم از كجا اومده.از حرمت.يعني اينكه حرم حرمت داره و بايد حفظ بشه.مثلا با وضو بودن ورعايت يك سري مسايل. مثلا در حرم امام رضا ((ع)).ولي ارامگاه اقاي خميني نياز به اين قبيل كارا نداره.براي همين عرض كردم خدمتتون اگر منظورت به اونه كه بگو ارامگاه مناسبتره..!بازم ببخشين اگر سبب رنجش خاطرت شدم.
و دوست خوبم مرجان:گفتي فلسفه ي دين.اول كه بايد معذرت خواهي كنم از صم صام عزيز.چون من بايد دوباره بحث فلسفي انجام بدم..!
مرجان عزيز.ازت يك سوال دارم.شما به عنوان يك پرستار وقتي كمكي ميكني به مريضات و اونو بهبود پيدا ميكنن و از بيمارستان مرخص ميشن چه توقعي ازشون دارن؟
فكر ميكنم كمترينش اينكه ازت تشكر كنن.غير از اينه؟
حالا تو از خداي خودت تقاضاي كمك ميكني/فكر ميكني خدا از تو توقع نداره؟البته اينم بگم كه اون بي نياز از همه ي اين صحبت هاست.ولي تو بايد براي ارامش خودت از اون طلب رحمت كني.
دوست خوبم فكر ميكني چه كسي به غير خدا هست كه براي دو ركعت نماز تو اون قدر نعمت به ادم بده؟اون قدر فرصت به ادم بده؟
نعمت از اين بيشتر كه سالمي.شاغلي.زندگي ميكني و انساني..!؟
تا حالا فكر كردي اگر يك مورچه بودي و روز تا شب كار ميكردي چه حالي داشتي؟يا اگر يك ماهي بودي و فقط توي اب جايگاه داشتي؟
تو يك انساني.كار ميكني.راه ميري.نگاه ميكني.شنا ميكني.به اسمون ميري.زير زمين ميتوني بري و هزار كار ديگه ميتوني انجام بدي.چه موجودي جز انسان ميونه اين كارا رو انجام بده؟ايا نياز به تشكر از افرينندت نميبيني؟
دوست خوبم به افريندت فكر كن.اون وقت ميبيني كه خدا خيلي نزديكه بهت.حتي نزيكتره از قلب به تو.چون با يك اشارش قلبتو از كار ميندازه و دوباره به كار ميندازه.من كسي هستم كه تا حالا مرگو تجربه كردم.مردم و زنده شدم.تجربه ي خوبي بود.براي شناخت.
سعي كن قبل از اينكه دير بشه خودتو بشناسي.چون خدا رو ميشناسي بعد از اون.
اينم يادت باشه.((هميشه زود دير ميشه)).سلامت و موفق باشي دوست خوبم.
آوریل 3rd, 2009 at 11:06 ب.ظ
سام عزیز سلام
من اتفاقا دارم توی نت درباره تجربه مرگ موقت مطالعه می کنم. اینقدر به اینجور مسائل علاقمندم که وقتی بیکار میشم میام توی نت و توی اینجور سایتها که درباره ماورا هستند تحقیق می کنم . اگه بخواین آدرس سایتها رو هم براتون می نویسم.
در ضمن من خیلی دوست دارم تجربه شما رو بشنوم. اگه مشکلی نیست ادرس ایمیل میدم.
آوریل 3rd, 2009 at 11:08 ب.ظ
و اما ندا شاه ماهی کوچولوی ما سلام
یا همه رو سر کار گذاشتی یا اینکه همون چیزهایی که قبلا بهت گفتم شامل حالت می شه.
هموطن خوب اصلا فکر کن من دروغ میگم . هر چی شما بگین. دست از سر ما یکی بردار برادر عزیز.
آوریل 3rd, 2009 at 11:20 ب.ظ
سام عزیز اگه هم دوست نداری به من ایمیل بزنی لطفا با اجازه دوستان تجربتو اینجا بنویس. خیلی خوشحال میشم
آوریل 3rd, 2009 at 11:55 ب.ظ
سلام.
تجربه ي من اينكه:از دست عزيزترين كسم عصباني شدم.اصلا به من توجهي نكرد.مثل اينكه حالم بد ميشه و منو ميبرن بيمارستان..براي چند ثانيه ديدم يكي اومد و گفت بريم.گفتم كجا؟گفت نپرس.چسبيدم به سقف.چون اعضامو از قبل اهدا كرده بودم ريختن سرم كه اعضا رو در بيارن.خوب منم ميديم.بعد مثل اينكه خورده باشه تو سرم دوباره با يك تكون شديد برگشتم.براي چند ثاتيه فقط صدايي مبهم از ارافم شنيدم كه قابل درك نبود.و طبق گفته هاي اطرافيانم تا 28.30 ساعت هيچي نفهميدم.به همين سادگي..!
اين فقط به اشاره ي خداوند بود.
آوریل 4th, 2009 at 12:25 ق.ظ
خیلی جالب بود سام عزیز. مرسی
ولی این تجربه یا بهتر بگم اثبات وجود روح دلیل بر حقانیت دین اسلام هست؟؟ من که میگم مسلمان زاده ام ولی با مسیحیان و یهودیان و زرتشتیان و بهائیان در اینجا ملاقاتی داشتم فقط برای پی بردن به حقیقت. جالب اینه که همشون میگن دین ما بر حقه و هر کسی دینش به غیر ما باشه از گمراهان هست. برای همین ضعف مشترکی که بین اینها هست من دچار سردرگمی شدم و گفتم همشون مثل همن.
سام عزیز دین وسیله و راهیه برای پی بردن به خدا. اگه به وجود خدا پی ببریم دیگه دین می خوایم چکار؟
اینا همش جنگ 72 ملت هست. اصل خداست ولی ما اینقدر به ظواهر چسبیدیم که مقصد اصلی رو گم کردیم. من مثالی می زنم.
فکر کن که گروهی می خوان برن مسافرت. یک عده از راه زمینی میرن . یک عده با هواپیما. عده ای با کشتی . این راهها فقط برای اینه که این گروه به مقصد برسن. من میکم ادیان مختلف این راههای مختلفن و مقصد اصلی رسیدن به خدا.
آوریل 4th, 2009 at 12:35 ق.ظ
سلام …
چه قد شما بی ادب هستین
سایت به این خوبی رو به گوه کشیدین
همش دنبال … و … هستین
شما که اختیار او 20 سانت که تو شورتتون هست رو ندارین چطور می خواین این مملکت رو درست کنین ؟؟؟؟
آوریل 4th, 2009 at 12:45 ق.ظ
خوب دوست عزيز.خوبه پس تو هم مطالعه داري در اين زمينه.دوست خوبم اينو بدون كه بهايي ها اصلا به خدا اعتقاد ندارن.خداوند ميفرمايد ما هر كس را با صاحبش در روز قيامت ميخوانيم.منظور از صاحب پايمبران هستند.يعني مسيحان با حضرت مسيح.يوديان با حضرت موسي و مسلمانان با حضرت محمد((ص)).اول خداوند از پيامبران شروع ميكنه و ميگه شما چه اموزه هايي به اين بشر دادين.هر پيامبري كارهايي رو كه انجام داده توضيح ميده در حضور پيروانش.بعد از اون نوبت بازخواست پيروان ميشه.
دوست خوبم هميشه كاملتر وسيله اخرين وسيلست.قبول داري؟مثلا شما هواپيماي 100 سال پيشو با ايرباس 310 امروزه مقايسه كن؟يا مثلا كاملتر بخوام بگم شما علم 200 سال پيشو با الان مقايسه كن.الان كاملتريم ديگه.خداوند همه ي اديان رو به اسلام نام ميبره.نه اينكه منظور دين اسلام باشه.منظور اينكه تمام اديان و پيامبران و پيروانشون در مقابل حق تعالي تسليم بودن.
اين تسليم بودن به معناي سلب اختيار نيست.بلكه خداوند به انسان اختيار داده.البته حدود و قصورشم معين كرده.
حالا دين اسلام اخرين ديني بوده كه اعلام شده.شما اگر دين كاملتري داري با اون به خدا نزديك شو.ولي اگر اسلامو قبول كردي بايد ابتدايي ترين مسايلشو رعايت كني.
خداوند ميفرمايد همه ي شما انسان ها در نهايت به بهشت موعود ميرسيد.كساني در ابتدا و كساني پس از طي مراحل تحمل كيفر.البته كساني هستند كه هيچوقت به بهشت موعود نميرن.كه تعدادشون زير 50 نفره.البته فكر ميكنم.ولي بيش از اين اندازه نيست.كه اون افراد كاملا مشخصن.
حالا شما كه ميفرمايين با هواپيما و كشتي و زميني ميرين حكايت همين حرفه.
به هر حال كسي كه زميني ميره ديرتر از همه ميرسه.كسي كه با كشتي ميره ديرتر.و كسي كه سوار هواپيماست كوتاهترين مسير و طي ميكنه.
دوست خوبم من كه ميگم هواپيما رو انتخاب كنه.زودتر ميرسي به موعودت.البته بعضي وقتا بعضي اشتباهات باعث ميشه كه هواپيما سقوط كنه.خدا كنه ما اشتباه نكنيم.
موفق باشي.
آوریل 4th, 2009 at 2:34 ق.ظ
.
آوریل 4th, 2009 at 3:44 ق.ظ
خانم مرجان عزیز از طرز فکرتون خوشم اومد ولی با بعضی از عقیده هاتون مخالفم. البته به نظر من هرکی آزاده هر نظری داره رو ابراز کنه ویا در چارچوب قوانین انجام بده. بهرحال خیلی دوس دارم با شما درباره اعتقاداتتون بحث کنم یا شما منو قانع میکردین یا من شما رو. افسوس که کمی در تایپ کردن بی حوصله ام. درباره عاشقی تون هم باید بگم: شما عاشق چیه اون یارو شدین؟ از نوع افکارتون مشخصه که آدم روشن فکر و آزموده ای هستین. میتونم سن شما رو بپرسم؟ ضمنا از خانمها ندا(شاه ماهی) و مونا و بقیه هم تقاضا میکنم اگه با نظرات مخالف نظر خودتون مواجه شدین یا قدرت دفاع و بیان و تشریح و توضیح ندارین یا بقولی کم آوردین …. بیجهت به در و دیوار نزنین و فحش ندین.
آوریل 4th, 2009 at 3:57 ق.ظ
دوست عزیز جناب سام
خواهش میکنم چیز و شعر نگو.
شما طرز فکرت قرون وسطاییه و در حد یه پیرمرد بی سواد صحبت میکنی. شما که از بهاییت اطلاع نداری لطفا بیشتر مطالعه کن و بی اطلاع تهمت نزن. من خودم مسلمانم (البته بهاییت هم شاخه ای از اسلامه) یعنی شیعه هستم و بهاییت رو بخاطر بعضی اعتقادتشون قبول ندارم. ضمنا بیخیال این چرندیات درباره پیامبران و امامان و……. بشو. تمام دین و مذهب یه ..س و شعر بیش نیست. فقط خدا و بس. آخرت پاخرتی هم نیست. من با دلیل و مدرک ثابت میکنم. حضرت یوسف که یه پیامبر بود اول ذلیخا رو جوون کرد بعد باهاش ازدواج کرد. برای برادراش هم پارتی بازی کرد و پولهاشونو پس داد حالا تو از دیگران چه توقعی داری؟. ضمنا ایمیل من daryush77@gmail.com است.
آوریل 4th, 2009 at 4:06 ق.ظ
daryush77 at gmail . com
آوریل 4th, 2009 at 4:10 ق.ظ
دوست عزیز جناب سام
خواهش میکنم چیز و شعر نگو.
شما طرز فکرت قرون وسطاییه و در حد یه پیرمرد بی سواد صحبت میکنی. شما که از بهاییت اطلاع نداری لطفا بیشتر مطالعه کن و بی اطلاع تهمت نزن. من خودم مسلمانم (البته بهاییت هم شاخه ای از اسلامه) یعنی شیعه هستم و بهاییت رو بخاطر بعضی اعتقادتشون قبول ندارم. ضمنا بیخیال این چرندیات درباره پیامبران و امامان و……. بشو. تمام دین و مذهب یه ..س و شعر بیش نیست. فقط خدا و بس. آخرت پاخرتی هم نیست. من با دلیل و مدرک ثابت میکنم. حضرت یوسف که یه پیامبر بود اول ذلیخا رو جوون کرد بعد باهاش ازدواج کرد. برای برادراش هم پارتی بازی کرد و پولهاشونو پس داد حالا تو از دیگران چه توقعی داری؟. ضمنا ایمیل من daryush77-at-gmail.com است.
آوریل 4th, 2009 at 7:21 ق.ظ
داریوش خان مذهب یک نیازبرای بشره حالاهرمذهبی میخادباشه مرحوم احسان طبری که مذهبی نداشت ومارکسیست بود بعدازیک عمرفهمیدکه اشتباه کرده ونورایمان به خدادردلش نفوذ کرد اون وقت توداری میگی اعتقادبه مذهب وامامان چیزبیخودیهیعنی می خای بگی توسطح اندیشه ودرکت ازمرحوم طبری بالاتره؟نگوتوروخدادرضمن اقای سام مادرجوارحضرت معصومه هستیم نه ارامگاه امام خمینی!!!!
آوریل 4th, 2009 at 7:22 ق.ظ
صمصام اخه من به توچی بگم بچه قرتی
آوریل 4th, 2009 at 7:30 ق.ظ
داریوش مشهد حیف توکه تومشهدی پیش حرم امام رضایی واینطوری حرف میزنی؟
آوریل 4th, 2009 at 7:36 ق.ظ
واییییی داریوش مشهدمردم ازخنده مثل بچه هاحرف میزنی حضرت یوسف به همه ی فقراگندم رایگان می داد برادراش هم فقیربودندواون پول روبه زورجمع کرده بودند این یک دوما این که زلیخا بااینکه یکم گناه کاربود درون وذات پاکی داشت وخدا برای اصلاح زلیخا به یوسف دستوردادتا بازلیخاازدواج کنه وزلیخاروجوون کرد اگه اون طوری که تومیگی بودبایدارسنات هم مخالف بود که نیست من که به زلیخاغبطه میخورم چون معشوق واقعی روشناخت
آوریل 4th, 2009 at 7:41 ق.ظ
ضمنا به مرجان ازسوئدبگم که اون بهائیا نی که داری ازشون تعریف میکنی دست پرورده ی صهیونیستا هستند وطرفدار صهیونیست های خون خواری هستند که مردم بی چاره ی فلسطین روبه خاک وخون کشیدند
آوریل 4th, 2009 at 7:42 ق.ظ
مرجان بیادست ازکل کل بردارتا بحث منطقی بکنیم تاببینی حق بامنه
آوریل 4th, 2009 at 8:38 ق.ظ
من کاری بانظرات سام ندارم نظرخودمومیگم امام حسین ع فرمود اگردین نداریدازاده باشد ولی برادرخوبم مرجان شما اسیرهوای نفست هستی توفیلم اهنگ برنادت رودیدی اونجا یه دخترمسیحی بود که حجاب نداشت ولی مریم مقدسودیدچون باطنش پاک بود ودرعوض اون راهبه که همه ی عمردرکلیساعبادت میکردنتونست مریم مقدسو ببینه درضمن مثلا همین اقای حسنی مبارک که مثلا مسلمون البته ازنوع کاغذیش به قول خودت به نظرمن جاش توجهنمه ولی به نظر من رئیس جمهور ونخست وزیربولیوی بااینکه مسیحیه ولی خیلی پاکتر ازاون حسنی مبارکه چون ازاده هست برادرخوبم مرجان الان جوانان یهودی میان مسلمان میشن وصهیونیستا باتبلیغات منفی در هالیوودوماهواره سعی دارن ازگسترش روزافزون اسلام جلوگیری ککنددرمورد بهائیت هم بگم که تو خاطرات رهارستگارکه بهایی بود وبعدمسلمان شدودرکتابی پرده ازجنایت های فرقه ی ضاله ی بهاییت برداشت روخوندی؟البته نام مستعارش رهارستگاربود
آوریل 4th, 2009 at 1:08 ب.ظ
سلام به دوستان خوبم.
بچه ها تورو خدا يه كم مطالعه كنين.بعد نظر بدين.دوست خوبم داريوش شما يعني هنوز فرق بهاييت با وهابيتو نميدوني؟عزيز من وهابيت مذهبي از اسلامه كه در حدود 250 ساله به وجود اومده از كشور مصرر.رييسشون عبدالوهاب بود و به اين اسم مذهب به وجود اورد.
بهاييت مذهب نيست يك دينه..!
دوست خوبم فرق بين مذهب و دين رو ميدوني..!؟
دوست خوبم شما چرا كم شعوريه يك كارگردانو ميزاري به حساب پارتي بازي حضرت يوسف..!؟
من در جلساتي كه با دوستان دست اندر كار تو صدا سيما داشتم اين مسايل و گفتم.ولي خوب سريال ساخته شده بود.مثلا جاي واكسنارو روي بازوي كاهنا ديدي؟اخه اون زمان كه واكسن نبود.يا مثلا رو سر سربازا قير ريختن.تا جايي كه من ميدونم نفت 300 سال اومده تقريبا.بعد 6000 سال پيش قير كجا بوده؟خوب اينا اشتباهات كارگردانه.در ضمن به غير از پيامبران اوللعزم ديگر پيامبران خالي از اشتباه نبودن.اگر اشتباه حضرت ادم نبود ما الان در بهشت جايگاه داشتم.
راجع به وهابيتم توضيحي در مقاله نامه اي جمعي از وبلاگ نويسان دادم كه ميتوني مطالعه كني.من از اونا اطلاع كامل دارم دوست خوبم.
نداي عزيز:از تو توقع بيشتر از اينا داشتم.تو هم كه مذهب وهابيتو با دين بهايي اشتباه گرفتي..!
آوریل 4th, 2009 at 1:31 ب.ظ
نداي عزيز:از تو توقع بيشتر از اينا داشتم.تو هم كه مذهب وهابيتو با دين بهايي اشتباه گرفتي..!من کی این دوتروباهم اشتباه گرفتم؟؟؟؟؟؟؟وهابیون انسان هایی هستندکه صدهزار باربدترازکافران اند چون باعقایدسخیف وتعصبات بی جا شون باعث میشن تابرخی ازساده دلان ازاسلام متنفربشندبهائیت هم که یک فرقه ی من دراوردی است که صهیونیست ها درستش کردند
آوریل 4th, 2009 at 3:17 ب.ظ
نتعاتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
آوریل 4th, 2009 at 3:18 ب.ظ
دوتا روبات برام بفرستید از دوطرف منو بکنن مردم از بس به داداش عقده ایم کون دادم
آوریل 4th, 2009 at 3:19 ب.ظ
بازم تو یه داداش داری منو بگو که همش خودکار ومداد میکنم تو کوس کونم
آوریل 4th, 2009 at 4:24 ب.ظ
ندا(شاه ماهی) اول باید بگم که حوصله جواب دادن به خیلی از چرت و پرت های تو و بقیه بچه ها رو ندارن ولی باید بهت بگم اگه دو بار با من بخوابی پنان می….ک….مت که صدات هفت ا آسمون اونور تر بره گوز گوز نکن کسی که با یه پسر تنها می شه گه می خوره می گه به پایین تنه من کار نداشته باش تو هم چرت پرت اضافه نگو کسی دست بهت بزنه لخت می شی ک ….. ث می دی
آوریل 4th, 2009 at 5:23 ب.ظ
من که خیلی حال میکنم اما کسی نیست باهاش حال کنم.
آوریل 4th, 2009 at 6:26 ب.ظ
دوستان فکر نمی کنید که ما با اعمال و رفتارمون باعث می شیم که کشورمون ، دینمون و زبانمون در دنیا بالا بره و ترقی کنه و یا توی سرش بخوره؟؟؟
بهتر نیست به جای اینکه به بهائییت توهین کنیم بیاییم و با رفتارمون ثابت کنیم که اینها برحقند یا برحق نیستند؟؟
ندا شاه ماهی عزیز شما اگه میخوای ثابت کنی که مذهب تشیع در دین اسلام برترین و بهترینه باید زبان دوستانه ای انتخاب کنی .
من که مسلمان زاده ام و با اسلام آشنا. ولی فکر کن یک خارجی که زبان فارسی بلده بیاد و نوشته های تو رو بخونه. برای همیشه از هر چی اسلام و مسلمانه فرار میکنه.
شما در ترویج اسلام مانند یک دوست نادانی که از هرچی دشمن داناست خطرناک تر هست.
اسلام با وجود پیروانی مثل شما نیاز به دشمن نداره.
در مورد بهائیت گفته بودی که من طرفداری می کنم از بهائیت.
من نه از بهائیت دفاع کردم و نه بد گفتم. اجازه همچین کاری رو هم به خودم نمی دم چون با اصول دموکراسی آشنایی دارم و چون بهائیت رو به خوبی هم نمی شناسم هیچ انتقادی از آن نمی تونم بکنم.
من فقط گفتم با پیروان ادیان مختلف بودم و همه میگن ما راست میگیم و اگه به دین ما نیاین ، میرین به جهنم. من هم دچار سردرگمی شدم .و گفتم فقط خدا و بس و دور ادیان رو خط کشیدم
آوریل 4th, 2009 at 6:59 ب.ظ
داریوش از مشهد من 28 سالمه. ایمیل شما رو هم الان میرم می نویسم.
سپاس
آوریل 4th, 2009 at 9:45 ب.ظ
درود بر اسرائیل
آوریل 5th, 2009 at 12:05 ق.ظ
سلام.
خيلي خوشحالم كه به جز تعداد معدودي از دوستان / ديگران راه به زيستن رو دارن درك ميكنن.در ضمن داريوش عزيز من پيرمرد نيستم.هنوز خيلي جوونم.فكر كنم از تماميه شما دوستان كوچكتر باشم.
اميدوارم روزي با ازادگي با هم صحبت كنيم.
كنترل خشممونو داشته باشيم وبه همديگه دشنام و صفات رنگين نديم.
شناسايي خدا حتما كمك ميكنه كه انسان خودشو بهتر بشناسه و اين يعني تكامل.
خوشحالم كه دوستان خوبم دارن كم كم به گوهر وجودشون پي ميبرن.
موفق باشين دوستان.
آوریل 5th, 2009 at 12:56 ق.ظ
سام دست شما درد نکنه. حالا به ما می زنید که پیر هستیم؟
… شوخی کردم.
آوریل 5th, 2009 at 7:10 ق.ظ
دیدی بازهم توهین کردی وبه من گفتی نادان منم میتونم جواب بی ادبی توروبدم ولی بی خیال گذشت میکنم خوش باشی مرجان خان ازسوئد
آوریل 5th, 2009 at 7:21 ق.ظ
راستی بچه ها چراپسرابه خودشون اجازه می دن که به بدن نامحرم دست بزنن واون وقت میگن اگه دختره میخاد بایدماهم دست بزنیم؟؟اگه پسراواقعاپاک باشن حتی اگه خوددختراهم بخان هیچ وقت نباید به بدن نامحرم دست بزنن چون گناهه من نمیدونم چراپسرهاتورابطه ی جسی خودشونو عاری ازگناه می دونند وفقط دخترارومقصرمی دوننذ؟؟؟؟؟
آوریل 5th, 2009 at 7:24 ق.ظ
تازه می خاستم به محمد خان بگم خیلی ازدختر ان قدرکثیفندکه ابرای اینکه پرده شون سالم بمونه میرن ازپشت میدن ولی من حتی ازپشت هم ندادم وبزور خواستند بککند منوببخشید ان قدرصریح و بی پرواحرف میزنم ولی واقعیات روبایدگفت
آوریل 5th, 2009 at 11:20 ق.ظ
مگر اونجا مرد قحطیه
آوریل 5th, 2009 at 12:33 ب.ظ
سلام
ندا تو چرا همه چی رو شبیه آخوندا قاطی دین و مذهب می کنی . در ضمن اگه از این رباتها تو ایران باشه از چشم و همچشمی زنان دستگاه تناسلی شان از کار می افته حالا بیا جواب مادر شوهرو بده .
آوریل 5th, 2009 at 12:37 ب.ظ
فکر می کنی اسلام هم دینه؟ قرآن دفترچه آموزشی و راهنمای کشتن آدمها به بهانه های گوناگون است .
آوریل 5th, 2009 at 12:39 ب.ظ
ندا محرم و نامحرم رو همین آخوندهای شهوتی انداختن وسط مرد و زن نداره که!
آوریل 5th, 2009 at 2:16 ب.ظ
rdhyyhedt
آوریل 5th, 2009 at 2:17 ب.ظ
من همتون رو ميكنم
آوریل 5th, 2009 at 11:30 ب.ظ
جهت حمایت از آزادی در اینترنت و هم چنین حمایت از مدیران دستگیر شده ی آویزون و دیگر سایت ها و هم چنین دانستن حقایق در این مورد به وبلاگ زیر مراجعه کنید
http://we-are-people.blogspot.com
آوریل 6th, 2009 at 8:37 ق.ظ
يكي گفت …ش آهني ، يكي گفت پلاستيكياش هم هست، يكي گفت با چندتا و … آخرش هم مثل همه روضها به امام حسين ختم شد، نكته جالبش اينكه بازم ادامه پيدا كرد
حالا من يه پيشنهاد دارم : دخترهامون را كه به كشورهاي عربي مي فرستند
بيايد پسرامون را به هلند بفرستيم تا ميخ اسلام را اساسي در بلاد فرنگ بكوبيم و اين مشكل را هم براي اونا حل بكنيم.
آوریل 6th, 2009 at 8:39 ق.ظ
نميدونم چرا پيشنهادم از اخر پيامم حذف شد ؟!!!
آوریل 6th, 2009 at 8:42 ق.ظ
پيشنهاد من اين بود
حالا كه ما داريم دخترهاي ايراني رو به كشورهاي عربي منطقه مي فرستيم، كه بين اعراب هم خيلي طرفدار دارن
بياين پسرها مون هم را به هلند بفرستيم (صادر كنيم) تا علاوه بر حل مشكل اونا ، ميخ اسلام رو هم در بلاد فرنگ با قدرت هرچه تمام تر بكويم
آوریل 8th, 2009 at 5:27 ب.ظ
ديگه بازار ما ادما داره كساد ميشه و آدم آهني جايه ماها رو ميگيره فقط خدا كنه مثل ما نباشه كه اخيرا اينقدر سنگ وسگ شديم اينقدر بي احساس شديم چرا اينقدر نامرد شديم چرا فراموش كار شديم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا اين هلنديا چرا اينقدر بدبختن خب يكي نيست بگه عمله ها بياييد ايران ببينيد چقدر جوونه بيكار و الاف ريخته كه فقط منتظره يه …… . تنها حسن و برتريشونم نسبت به اونا اينه كه قيافه آدم ميزاد دارن
فقط همين و بس.
آوریل 9th, 2009 at 2:15 ق.ظ
sam عزیز سلام.لازم از است بگویم بهایی ها خدا را قبول دارند(جهت اطلاع)ولی کلا با کلامت حال می کنم .موفق باشی.
آوریل 9th, 2009 at 2:54 ق.ظ
ندا خانوم میخ خشکلاشو ندیدن پس اطلاع ندارن
آوریل 9th, 2009 at 8:17 ق.ظ
اي بابا من گفتم از ايران پسرامون رو صادر كنيم هلند نه اينكه از هلند دختر ترشيده وارد كنيم
ندا جون توجه داشته باش كه ما تو ايران دخترايي كه رو دست بابا ننه شون موندن زياد داريم ديگه چرا از خارج وارد كنيم
اصلا به اين موضوع تا حالا فكر كردي
تازه با صادر كردن پسرامون باعث ارز آوري به داخل مملكت ميشيم
حالا بزاريم او نا دخترا شون بيان كه چي بشه ؟؟؟ هان ؟!!!
آوریل 15th, 2009 at 1:39 ب.ظ
همه ما با همه افکاررمون درنهایت باید در پیشگاه قدرت مطلق هستی زانو بزنیم واونوقت خیلی دیرشده بیاید به حرف دلمون درست توجه کنیم اون جز به پاکی ودوری از زشتیها دستور نمیده واونوقت اه حسرت همه وجودتو به اتش خواهد کشید اما افسوس که راه برگشتی نیست
آوریل 15th, 2009 at 7:45 ب.ظ
سلام به همه دوستان عزيز چه داخل ايران چه بيرون ايران من خوشحالم كه همچين سايتي وجود داره و باعث ميشه به اطالعات عمومي ما اضافه بشه ولي متاسفم كه 2 تا خانم ……… سر مسائل بي خود با هم بحث مي كنن و از الفاظ زشت صحبت مي كنند به جاي بحث كردن دنبال اطلاعات مفيد براي ديگران باشيد نه اينكه مسائل خصوصي و زناشوي خودتونو تو وبلاگ و تو عموم بيان كنيد .
راستي وبلاگ من هست : http://www.takzarb.com/link.php?url=www.binyamin.blogfa.com
آوریل 16th, 2009 at 11:41 ب.ظ
.پس از حدود 14 روز من امروز برگشتم.و به همتون سلام ميكنم.
آوریل 22nd, 2009 at 6:47 ب.ظ
این روباتها رو کی تو ایران میارن ؟
یواش یواش برای همه لازم میشه !!!
زن روباتی هم که بسازن دیگه مشکل ازدواج و طلاق هم حله !!!!!!!!!!!!!!!!!!
آوریل 23rd, 2009 at 8:23 ق.ظ
دوستان دارم يواش يواش به اين نتيجه ميرسم که براي ندا جون هيشکي مثل خلخال نميتونه همسر مناسبي باشه !!
واي پوکيدم از خنده ………! ((:((:((:((:
می 10th, 2009 at 1:07 ب.ظ
سلام
می 12th, 2009 at 1:13 ق.ظ
خانم مرجان از سوئد من میخواستم اگه میشه ایمیل شما رو داشته باشم.مرسی.منتظرتون هستم.
می 12th, 2009 at 12:17 ب.ظ
مرجان با من دوس ميشي
می 12th, 2009 at 12:24 ب.ظ
من دوس دارم پاي همه ي شما دخترا رو بليسم
می 12th, 2009 at 12:46 ب.ظ
تا ازدواج موقت و اون بدن نرم و گرم هست ربات سرد چرا؟
همه دیوونه این . مرجان تو پرستار نیستی
چون من خودم یه پرستارم پرستار باید چشم و دل پاک باشه. شاید تو هم باشی ولی چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
می 12th, 2009 at 12:52 ب.ظ
با ربات نه سرده . اگه گرمش کنن خوبه. نه شوخی میکنم. روبات که احساس نداره و ادم و درک نمیکنه.
واقعا حالت تهوع آوره ام قبل ازدواج با شوهرش س ک س داشته باشه مرجان خانم. راستی خودت فلجی که شوهرت ماله تورو میزنه؟
می 12th, 2009 at 12:53 ب.ظ
ببخشید همه هرفام به مونا بود ببخشید مرجان
می 15th, 2009 at 10:20 ب.ظ
سلام من ایمیل شما رو میخوام ندا خانوم ؟ kiomarsmaleky@ yahoo.com tel 0935 775 1520
می 15th, 2009 at 10:21 ب.ظ
tel 09357751520
می 15th, 2009 at 10:24 ب.ظ
23 شهریار ندا منتظرم 09357751520 کیومرث
می 15th, 2009 at 11:41 ب.ظ
سلام
می 15th, 2009 at 11:41 ب.ظ
سلام من رویا هستم
و تازه وارد این سایت شدم
می 15th, 2009 at 11:44 ب.ظ
اقای مالکی میتوانم بهتان زنگ بزنم
می 16th, 2009 at 1:04 ق.ظ
کیئ جان شماره مادرتونم قرار میدید زنگ بزنیم یه وقت بگیریم
می 16th, 2009 at 12:18 ب.ظ
بابا جون مادرتون اینهمه از س ک س با روبات وغیره میگین انگاری من مردم
بیا هرکه دوست به انداز 5تا روبات که هیچ به اندازه ناز وادات برات س ک س کنم من دنبال یکی می گردیم که حسابی سبک مون کنه شما دنبال چی میگردین ادرس بدم ؟
می 17th, 2009 at 9:54 ق.ظ
خیلی خیلی بد هستید
می 18th, 2009 at 1:23 ق.ظ
سلام به همگی…مرجان خانوم من با نظرات شما در مورد دینها موافقم.به نظر من خوبی و بدی آدمها به پایبندی 100% به دینشون نیست. آدمها با هر دین و هر خصوصیتی همه مخلوق خدا هستند و مطمئنا هر آدمی یه جورایی با خدای خودش یه رابطه قشنگ داره که شاید از نظر یکی دیگه بی معنی به نظر بیاد.هیچ کس هم تو دین خودش کامل نیست.پس آقای سام باید به آدمها به خطر انسان بودنشون احترام گذاشت نه دین دار وپایبند بودنشون.البته نظرات شما هم خیلی قابل تحسین هستنن و من واسشون احترام قائلم.من خودم یه مسلمونم اما سعی میکنم زیاد درگیر جزئیات دین نشم چون همین جوری که هستم حس خوبی نسبت به خدا…خودم.و همه دنیا دارم و و به هر کس هم که خدا رو قبول داشته باشه و دوسش داشته باشه احترام میذارم.شاد باشین.
می 21st, 2009 at 10:28 ق.ظ
man ye robatam ki baham hal mikone
می 21st, 2009 at 1:22 ب.ظ
ای ول اجب دنیای شده .پس اگه روبات هست چر ا اینقدر دختراتون را به دبی سازیر میکنید قیمتها را خراب میکنند – اخ خوب چه اررونه کس ایرانی چه فراوونه اینجا کس ایرانی
می 23rd, 2009 at 2:40 ب.ظ
in robata ra to gazvin misazan ya rasht sakhteh mishan
می 27th, 2009 at 11:12 ب.ظ
سلا به نیلو.
من واقعا متاسفم که بعضی از دوستان نظرات بدی میدن.
اما در ادامه ی نظر شما باید بگم من به همه انسان ها احترام میزارم.ولی برای هر کس به اندازه ی شعور خودش.دوست خوبم البته این نظر منه.
مثلا من اگه بخوام به اون کسی که تو کشور هند ساعت ها وا میسته تا یک گاو از خیابون رد بشه احترام بزارم به خودم بی احترامی کردم.
اون حتی اون قدر نمیفهمه که اون حیوونه نه معبود.
حالا در سایر مذاهب و دینها همین جوره.
وقتی دینی از طرف خدا معرفی بشه اون دین و افرادش قابل احترام میشن.
من تو نظراتم اینو کامل و واضح گفتم.
ولی من خودم به شخصه نمیتونم به وهابی ها احترام بزارم.
همین جور نمیتونم ببینم که بهایی ها هم دارن اینجور اذیت میشن.
احترامی براشون ندارم.ولی خوب بالاخره انسان هستن.نباید باهاشون در این کشور اینجور برخورد بشه و محکوم به اعدام بشن.
چون دین و مذهب ازاده.
همین جور که ما در تاریخ خوندیم که پیامبر با عطوفت با مذهب و دین های دیگه برخورد میکرد.
پس ما هم که پیرو اون حضرتیم باید همین جور برخورد کنیم.
ولی نه تا جایی که به شعور خودمون توهین بشه.
من برای مرجان اون توضیحاتو دیدم چون خودش گفت مسلمون و مذهبش شیعه است.
اگر به من میگفت مسلمون نیست و یا مذهب دیگه ای داره من براش مثالای دیگه میزدم.
امیدوارم کامنت های بالا رو به دقت خونده باشین.
موفق و سربلند باشین.
ژوئن 4th, 2009 at 2:06 ق.ظ
سام و نیلوفر عزیز بگین باز هم میشنوم.
من ترجیح میدم فعلا فقط یاد بگیرم و چیزی نگم.
ژوئن 6th, 2009 at 10:43 ب.ظ
سلام به مرجان عزیز.
دوست خوبم از زیاده گویی دیگه خسته شدم.
اخه هیچکسی به حرف منطقی گوش نمیده.فقط همه میخوان از هم کم نیارن.
فکر میکنن فقط خودشون فیلسوفن و میدونن.
حضرت علی میفرماین اگر کسی به من یک کلمه بیاموزد مرا بنده خود کرده است.
ولی حالا اینجا دوستان ما فقط به هم حرفای رکیک میزنن.حرفای به دور از شان انسانیت میزنن و بازهم ادعا میکنن که ما فقط میدونم.
به خدا قسم وقتی پای صحبت افراد اگاه میشینم به قدری لذت میبرم از اینکه اینقدر کامل توضیح میدن و هیچ توقعی از انسان ندارن.
اعوذ بالله نظرم به این اخوندا نیستا.ولی خوب اونا هم بعضیاشون واقعا اگاهن.
وقتی که صحبت میشه به انسانها باید به خاطر انسان بودنشون احترام گذاشت من نمیفهمم.
اخه من چرا باید به یک مثلا اتش پرست احترام بزارم؟
بحث احترام یه چیزه بحث دادن ازادی چیز دیگست.
ما باید به تمام انسانها اجازه ی صحبت بدیم.
واقعا شاید اونا مارو قانع کردن.میتونه اینجوری هم باشه.ولی من رو دینم و مذهبم تعصب خاصی دارم.
نه اینکه امل باشم ومثلا 8 کیلو یش بزارم و از اینجور کارا انجام بدم.نه.
اتفاقا تمام کارای مد روزو من انجام میدم چون علاقه دارم و همیشه صورتم شیو شدست.بهترین ادکلنارو استفاده میکنم و بهترین لباسا همه هم جین و لی فقط.
اخه اسلام شناسی که به تیپ و لباس نیست.یا مثلا بودا شناسی به تراشیدن سر بستگی نداره.
خداوند ایه ای در قران فرمودن که لا اکراه فی دین.و این در تمام دین ها صادقه.
مثلا یک مسیحی کاتولیک ازاده که یک شنبه بره کلیسا یا نره.
من مسلمون ازادم که روزی 17 رکعت نماز بخونم یا نخونم.
خداوند فرموده اگه بخونی مزایاش اینه.اگه نخونی اینم معایبشه.
خوب انسان ازاده.واقعا ازاده.شما حیوانتا دقت کنین.
مثلا خرس موظفه که 6 ماه از سالو بخوابه ولی انسان نه.میتونه بخوابه یا نخوابه.
تفاوت ها بسیار زیاده.وگرنه ما انسانها هم نوعی حیوانیم.اون از اب و خاک افریده شده مثل ما.
ما میتونیم تصمیم بگریم ولی حیوان نه و این بزرگترین تفاوت ماست.
به هرحال به هر انسانی نمیشه فقط صرف اینکه انسانه احترام گذاشت.
مثلا نلوفر عزیز میتونی به یک کسی که خدای نکرده یکی از افراد نزدیک تورو به قتل رسونده احترام کنی؟
خدا وکیلی میتونی؟
بنابراین کمی فکر و تعقل لازمه که تمام دوستان دارن.بعضی مثبت بعضی منفی.من الان وافعا نمیدونم مثبتم یا منفی.
امیدوارم زیاده گویی نکرده باشم.
موفق و سربلند باشین دوستان خوبم.
در ضمن مرجان عزیز دوست خوبم راهتو انتخاب کن و پیش برو.چون هدف مقصوده.و بهش خواهی رسید.چون ضمیرت پاکه.انشااالله.
موفق باشی دوست خوبم.
ژوئن 7th, 2009 at 6:06 ب.ظ
افرين
با اين مردهاي بوالهوس و حيض ايراني يعني سگ رباط باه مرد ايراني مي ارزه
يعني مرد ايراني از سگ پستره
يعني رباط بهتره.
در اخر
مرد ايراني برا لا جرز ديوار خوبه.
ژوئن 7th, 2009 at 11:42 ب.ظ
سلام.
بفرمایین.نمونش همین دوست خوبمون اتوسا.
خوب اخه اگه یک نفر یک کار اشتباهی کرده.خیانت کرده.دروغ گفته.پست بوده.رزل بوده و….یعنی همه همین جورین؟
اخه چرا به همه با یک طرز تفکر برخورد میکنین.
من قبول دارم که بسیاری از مردای امروزه واقعا مرد نیستن.
ولی همه هم نه.
به خدا انسان های خوب و سالم و پاکم هستن.
اگر منم مثلا تو خیابون یک زن بد و ناجور و نا پاک دیدم باید به تمام زنا صفات رنگی بدم؟
تو رو خدا یکم طرز فکرتونو بهتر کنین.
یک نفر که میخواد قنات بکنه اول که زمینو کند بعد از 10 متر میرسه به اب کثیف.بعد از 30 متر میرسه به اب شور.تازه بعد از 50 متر اب شیرین پیدا میکنه.
اگه از همون اول بخواد نا امید بشه که خیلی براش مشکل پیش میاد.
موفق و سربلند باشین.
جولای 15th, 2009 at 11:04 ب.ظ
Azizan bayad begam k shoma ha faghat ye mosht adamai hastin k nemidunid az zendegi chi midunid,%99 zendegituno be eshgho halo falakat migzarunim,bad tu oon %1baghi munde hese rohani behemun dast mide va miaim kenare 4 ta adame mese khodemun cherto pert b ham tahvil midim, akhare saram ba koli shadi va sha’afe nashi az inke harfe mofidi zadimo kare mofidi kardimo tamame niazaie mota’alimun ro erza kardim,ba koli ehsase saboki mirim soraghe hamun 99% va ruz az no ruzi az no
جولای 15th, 2009 at 11:07 ب.ظ
“Azizan bayad begam k shoma ha faghat ye mosht adamai hastin k nemidunid az zendegi chi midunid,%99 zendegituno be eshgho halo falakat migzarunim,bad tu oon %1baghi munde hese rohani behemun dast mide va miaim kenare 4 ta adame mese khodemun cherto pert b ham tahvil midim, akhare saram ba koli shadi va sha’afe nashi az inke harfe mofidi zadimo kare mofidi kardimo tamame niazaie mota’alimun ro erza kardim,ba koli ehsase saboki mirim soraghe hamun 99% va ruz az no ruzi az no”
جولای 15th, 2009 at 11:18 ب.ظ
Inghadr khodemuno gul nazanim, har vaght tunestim ehsasat va havas hamuno kenar bezarim ya dar vaghe parhiz kar bashim(b ghole eslame azizam) hagh darim b niaz haye mota’ali fekr konim, va hata o0n moghe ham ba malumate andakemun va faghat 4 ta kalameye gholombe solombe narim soraghe mabahese gostardei mese adian va makateb, mamnun, dar zemn neda khanum gar che sathe malumatet paine vali bazam jahate fekrit az baghie behtare, inja jaie in mabahes nist chon gostardegish na dar in …
جولای 15th, 2009 at 11:24 ب.ظ
…maghal migonje va na dar danai va nobughe shoma azizan, faghat ino begam k “sepas khodai ra ke dar beine khile azime adian, makateb vajarian haye fekri, mazhabe tashaio ra b man shenasund” dar zemn man ham faghat 19 salame
جولای 27th, 2009 at 10:07 ب.ظ
سلام
از همه دوستانی که پاسخی برام گذاشتن ممنونم. از مرجان و ندا عزیز هم همینطور. ضمنا خانم مرجان من خیلی منتظر ایمیلتون شدم.
درباره پسرها باید بگم تا حدودی بعضی از نظرات خانمها رو قبول دارم ولی با خیلیهاشون مخالفم. مخالفتم اینه که : اونجوری که شما فکر میکنین همه پسرها دنبال تنها سکس نیستن بلکه دنبال امنیت عاطفی هستن و به اشتباه فکر میکنن با سکس با هر دختری این امنیت ایجاد میشه البته به طور موقت موفق هم هستن ولی با این طرز فکر به ترکستان میرن. چون هرچی بیشتر سکس میکنن بیشتر توی باتلاق فرو میرن و پس از مدتی بجز یک فرد افسرده و منزوی چیز دیگه ای براشون نمیمونه. حال درباره دخترها این مورد رو درنظر بگیرین که اونها با همین طرز فکر دنبال پول و پسر پولدارن. حالا خودتون حدس بزنین چه فاجعه ای رخ میده. مرسی
داریوش
جولای 27th, 2009 at 10:34 ب.ظ
آقای سام عزیز من بیشتر از اون چیزی که میدونی مطالعه داشتم و دارم.
بهائیت یک دین اختراع شده است که حسین علی ملقب به “بهاء” آن را ایجاد و آشکار نمود؛ کسی که مدعی نبوت شد و به گمانش به واسطه ظهور و بعثت او شریعت اسلام نسخ شده است.مؤسسان آن: میرزا حسین علی ملقب به بهاء در روستای نور منطقه مازندران ایران در سال 1233 ه. متولد شد.
میرزا حسین علی با یکی از مدعیان نبوت به نام “باب” ملاقات نمود و جزو مریدان او گردید و تا زمانیکه باب مْرد از جمله پیروان او بود ولی بعد از مرگ باب با برادرش “صبح الازل” بر سر جانشینی باب دچار نزاع و اختلاف شدند و همین امر منجر به تفرقه و دوری آنها از لحاظ جسمی و فکری شد.
پس از مرگ باب، بهاء مدعی نبوت شد ولی تنها به این ادعا اکتفا نکرد بلکه از آن هم پا فراتر گذشته و مدعی الوهیت گردید؛ بدین معنی که او همان پاینده پابرجایی است که می ماند و جاوید می باشد و مدعی شد روح خداست و او همان کسی است که پیامبران و رسولان را مبعوث داشته و ادیان را به صورت وحی ارسال و به گمانش باب تنها پیامبری بود که کار مهمش بشارت به ظهور او بوده است.
زمان پیدایش بابیه و تولد و ظهور بهائیت
بابیه از ابتدا در ایران ظهور کرد و باب دعوتش را به صورت پنهانی شروع نمود اما سرانجام مشهور گردید و خبر آن به حکومت رسید در نتیجه اقدام به دستگیری او کردند و در سال 1263ه. برابر با 1847م. زندانی شد و با این حال پیروانش برای ملاقات با او در زندان راهی را یافته بودند و در مورد ادامه حرکت فکریش با او مشورت می نمودند.
بعد از آشکار شدن کارشان، دعوتشان از حالت پنهانی، علنی و آشکار شد، پیروان خویش را جهت ایجاد یک کنفرانس دعوت کردند. در ماه رجب سال 1264 در “صحرای بیدشت” ایران اجتماع کردند و نسخ شدن شریعت اسلام را اقرار و اعلان داشتند؛ چون باب عمل کردن به آن را باطل اعلام کرده بود.
از بیشترین طرفدار این فکر یعنی لغو کردن شریعت اسلام مرد بسیار شوریده حال و سرسخت حسین علی نوری بود کسی که در آن کنفرانس عمومی توانست خود را بنمایاند و با لقب بهاء الله از آن کنفرانس خارج شود و از اینکار بعداً استفاده کرد و خود را برای جانشین باب آماده نمود. همراه بهاء در ترور نافرجام ناصرالدین شاه ایران شرکت نمود و بعد از ناکام ماندنشان و شناسایی عاملان، بهاء به سفارت روسیه که از او اعلان حمایت کامل نموده بود پناهنده شد و تا زمانیکه از حاکمان ایران وعده عدم کشتن و اعدامش را نگرفت او را تسلیم ننمود. و به این امر تنها، بسنده نکرد بلکه برای خارج شدن او از ایران مساعدت نمود در نتیجه بهاء و برادرش صبح الازل در جمادی الآخر سال 1269ه. برابر با 1853م. به بغداد تبعید شدند و در ذی القعده 1279ه. معادل آوریل 1863م. به استانبول ترکیه و از آنجا نیز به ادرنه رفتند و مدت چهار سال و نیم آنجا ماندند، در خلال آن سالها برادران با هم شروع به اختلاف کردند و بر سر مناصب و القاب با هم به جدال پرداختند ولی در همان زمان بهاء در بین عامه مردم اقدام به نشر و دعوت خویش نمود.
طایفه و گروهی موسوم به بهائیه به او گرویدند و از او پیروی کردند و گروهی دیگر موسوم به ازلیه یا بابیه به پیروی از برادر دیگر باب اقدام کردند. دولت عثمانی خطر بهاء و صبح الازل برادرش را بر مردم دریافت؛ لذا برای بار دیگر اقدام به تبعید آنها کردند و آن دو برادر را از هم جدا نمودند صبح الازل را به قبرس تبعید کردند و او تا زمان مردن در آنجا ماند و در همان زمان بهاء به شهر عکا در فلسطین تبعید گردید و او را تعدادی از پیروانش همرهی کردند.در سال 1285ه. معادل 1868م. در آنجا ساکن شد، در آنجا بود که جمعی از یهودیان را ملاقات کرد کسانی که از وی حمایت کردند و از همان زمان عکا به مقر دائمی برای بهائیان تبدیل و به صورت یک مکان مقدس برایشان در آمد.
عقاید و افکار و شعائر بهائیت
1. ایمان به اینکه خدوند در بعضی از مخلوقات حلول می یابد و از آن جمله به حل شدن خداوند در باب و بهاء معتقدند.
2. به تناسخ کائنات معتقدند و وجود پاداش و عقاب را تنها روحی می دانند.
3. معتقد به صحیح بودن همه دینها هستند و تورات و انجیل را تحریف شده نمی دانند و معتقدند که همه دینها باید در دین واحدی که بهائیت است جمع گردند.
4. بودا، کنفوسیوس، برهما و زرتشت و سایر حکما در هند و چین و فارس را پیامبر می دانند و به نبوت آنها معتقدند.
5. مانند نصاری به کشتن و صلیب زدن عیسی _ علیه الصلاة و السلام_ معتقدند.
6. منکر معجزات انبیاء و حقیقت ملائکه و جن هستند همانگونه که منکر بهشت و جهنم می باشند.
7. حجاب را حرام و معته را حلال و به اشتراکیت در زن و مال معتقدند.
8. معتقدند که دین باب نسخ کننده شریعت محمد _صلی الله علیه و سلم _ است.
9. قیامت را به ظهور باب تأویل می کنند و به جای مسجد الحرام، بهجه در عکا را قبله خویش قرار داده اند.
10. در روز سه دفعه نماز می خوانند و هر نماز نزد آنها سه رکعت است. اوقات نماز نزد آنها صبح، ظهر و عشاء می باشد. و با آب سرد وضو می گیرند و در صورتی که آب نیابند به گفتن نام خدا به جای وضو اکتفا می کنند و پنج بار می گویند:[ بسم الله الأطهر الأطهر]
11. نماز جماعت را جز هنگام نماز میت جایز نمی دانند.
12. بهائیت عدد 19 را مقدس می دانند، تعداد ماههای سال نزد آنها 19 می باشد و هر ماه را 19 روز می دانند.
13. بهائی ها یک ماه بهائی را روزه می گیرند که اسم آن”علا” می باشد و از 2 مارس تا 21 همان ماه ادامه می یابد که آخرین ماه بهائیت می باشد و در آن از زمان طلوع تا غروب آفتاب از خوردن طعام خودداری می کنند. و به دنبال ماهی که در آن روزه بوده اند عید نوروز فرا می رسد.
14. بهائیت جهاد و هرگونه اقدام مسلحانه و اظهار مخالفت با کافران حربی را در راستای خدمت به منافع استعمارگران حرام می دانند.
15. منکر ختم نبوت به وسیله محمد _صلی الله علیه و سلم _ هستند و ادعا می کنند نبوت بعد از او نیز استمرار دارد.
16. حج کردن در مکه را باطل دانسته و به همین سبب حج کردنشان به همان جای است که بهاء الله در آن دفن شده است که آن بهجه عکا در فلسطین می باشد.
نمونه هایی از سخنان بهاء
نمونه هایی از سخنان بهاء را در اینجا نقل می کنیم تا میزان فرهنگ و ارزش گوینده آن معلوم شود. در کتاب الایقان ص71 از قول بهاء آمده است که: قیامت اسلام با مرگ علی محمد باب به سرانجام می رسد و قیامت بیان و دین باب با ظهور کسی که خداوند او را آشکار و غالب می سازد_ یعنی خودش_ آغاز می شود هرگاه او مرد قیامتش به آخر می رسد و قیامت اقدس و دین بهاء با بعثت پیامبر جدید برپا می گردد.
در کتاب البدیع ص113 می گوید: مشرکان فکر کردند که روز قیامت پنجاه هزار سال است و در یک ساعت سپری می گردد. ای کسانی که بصیرت در دیده هایتان به کوری گرائیده است آیا آنها را تصدیق می کنید؟ و اعتراض دارید که هزار سال در دو سال سپری گردد.
در کتاب الاقدس ص34 می گوید: هیچ فردی حق ندارد زبان خویش را به حرکت در آورد و در مقابل مردم هنگامی که در کوچه ها و خیابانها راه می رود تلفظ به ذکر خداوند نماید.و در ص41 می گوید: تجدید کردن اثاث خانه در هر 19 سال بر شما واجب است. و می گوید: پوشیدن لباس حریر بر مردان حلال است و خدوند دستور به اندازه مشخص و معلوم در لباس و ریش را بر داشته است. و می گوید: از بلند کردن منبرها منع شدید و هرکس خواهان تلاوت آیات پروردگار خویش است بر صندلی بنشیند.
در پایان می گویم:
این بهائیت است و این هم بعضی از عقاید آنها بود مخلوطی از عقاید دین با افکار شرک و بت پرستی که بهاء در شکل و صورت خاصی آن را ظاهر ساخته و آن را وحی و کتاب مقدس نامیده است. پروردگارا عقلها و بصیرت و فهم مردم کجا رفته است که از آنها پیروی و تقلید می کنند؟!
و حال به نقل فتواهایی از مراجع مورد اعتماد در عالم اسلامی می پردازیم که فتوی به کفر بهائیت و ارتداد آنها از اسلام صادر کرده اند از آنها، دو فتوی که یکی را الازهر صادر نموده و دیگری توسط مفتی سابق مملکت سعودی شیخ عبدالعزیز بن باز _ رحمه الله _ صادر شده است را در اینجا می آوریم.
فتوای دارالافتاء در الازهر
بسم الله ، والحمد لله، والصلاة والسلام على رسول الله ، وبعد: بهائیت یک فرقه و گروه مرتد از اسلام است، درست نیست که به آن ایمان آورد و با آنها مشارکت نمود و نسبت به ایجاد جمعیتها و مؤسساتی که ایجاد می کنند نباید بی تفاوت بود و چشم پوشید. این به آن سبب است که آنها بر اساس عقیده به حلول و تشریع غیر از آنچه خداوند نازل کرده و ادعای نبوت و حتی ادعای الوهیت به وجود آمده اند لذا مجمع بحثهای اسلامی در زمان شیخ جاد الحق این فتوی را صادر و مجمع کنونی نیز آن را تأیید می نماید.
علی جاد الحق _ رحمه الله _ رئیس قبلی الازهر می گوید: بابیه و بهائیه فکری است که از اختلاط فلسفه ها و دینهای متعدد به وجود آمده و در آن چیز تازه ای وجود ندارد که امت اسلامی برای اصلاح حال و وضع خویش در همه مسائل به آن احتیاج داشته باشد بلکه در واقع چیزی است که برای خدمت کردن به صهیونیسم و استعمار شکل گرفته است و مجموعه افکار و یک دین ساختگی است که امت با آن آزمایش می شود و به نام دین اعلان جنگ بر علیه اسلام است.
فتوای شیخ ابن باز در مورد بهائیت
سؤال: کسانی که معتقد به مذهب بهاء الله شده اند و کسی که مدعی نبوت و همچنین مدعی است که خداوند در او حلول کرده است حکمشان چیست؟ آیا برای مسلمانان جایز است که به این کافران اجازه دهند تا در قبرستان مسلمانان دفن شوند؟
جواب: اگر عقیده بهائیت همانگونه باشد که ذکر گردید در کفرشان هیچ شکی وجود ندارد بنابراین درست نیست که آنها را در قبرستان مسلمانان دفن نمود. هرکس بعد از بعثت پیامبر ما محمد _صلی الله علیه و سلم _ مدعی نبوت باشد دروغگوست و به نص و اجماع مسلمانان کافر است چون تکذیب کننده این فرموده خداوند است:« وما کَانَ مُحَمَّدٌ أَبَا أَحَدٍ مِنْ رِجَالِکُمْ وَلَکِنْ رَسُولَ اللَّهِ وَخَاتَمَ النَّبِیِّینَ» «محمد پدر هیچکدام از مردان شما نیست بلکه رسول خدا و خاتم پیامبران می باشد.» احادیث رسول الله _صلی الله علیه و سلم_ در حد تواتر در مورد اینکه رسول الله _صلی الله علیه و سلم_ خاتم پیامبران است و پیامبر دیگری بعد از او نخواهد آمد وجود دارد و همچنین هرکس ادعا کند که خداوند در او یا یکی از مخلوقات حلول کرده است به اتفاق همه مسلمانان کافر است چون خداوند در هیچیک از مخلوقاتش حلول نمی نماید بلکه او بزرگتر از آن است و هرکس گوینده این سخن باشد او نیز کافر است و تمام آیات و احادیثی که دلالت می کنند بر اینکه خداوند متعال بر عرش قرار دارد را تکذیب نموده است. به تحقیق که او بالای همه مخلوقات است بزرگتر از آن است که مثل و مانندی داشته باشد او شبیهی ندارد و در کتاب خویش اینگونه خود را معرفی می نماید:« إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّةِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَى عَلَى الْعَرْشِ» «همانا پروردگار شما کسی است که آسمانها و زمین را در شش روز آفرید آنگاه بر عرش قرار گرفت.» چیزی را که خداوند متعال توضیح داده عقیده اهل سنت و جماعت است همان چیزی که پیامبران علیهم الصلاة و السلام و پایان بخش نبوت، محمد مصطفی _صلی الله علیه و سلم _ ، جانشینان هدایت یافته و اصحابش که مشمول رضایت خداوند و تابعینی که پیروی کننده در نیکی و احسان که تا امروز بر آن بوده اند، می باشد.
ای برادر لازم است که بدانی من تا به امروز چیزی را از کتابهای بهائیت مطالعه نکرده ام ولی با توجه به آنچه که در موردشان شایع و مشهور گردیده فهمیده ام که آنها طایفه ای گمراه و کافر هستند و از دایره اسلام خارجند و بر اساس آنچه در سؤال سائل اقتضا می کند، جواب معلوم است.
پس بعد از دادن جواب به جریان گفتگو که در بین یک سنی و یک بهائی روی داده و مجله “الهدی النبوی” شماره4 که متعلق به انصار السنه در قاهره می باشد آن را منتشر می کند اطلاع یافته سه شماره آن را که در رمضان و ذی القعده که دو عدد آن در سال 1368ه. و سومی در ربیع الثانی سال 1369ه. منتشر گشته بودند را مطالعه کردم. در آن گفتگو بهائی تصریح می نماید که بهاء الله رسول طایفه بهائی است و به گمانش ناسخ شریعتهای قبل از خود می باشد که آنها را تعدیل و متناسب با زمان حال کرده است و اذعان می دارد هر عصر احتیاج به پیامبری دارد و همچنین به صراحت ملائکه را انکار می کند و می گوید: حقیقت ملائکه همان ارواح مؤمنین هستند که متعالی گشته اند و در ظاهر سخنانش آشکار است که معاد جسمانی را نیز قبول ندارد و همه سخنانی را که رسول الله _صلی الله علیه و سلم_ در مورد دجال اظهار داشته و چیزهای را که از آن خبر داده انکار می کند و بدون هیچ شک و گمانی ادعای بهائیت در مورد رسالت و اینکه هر عصر احتیاج به رسولی دارد کفر صریح است.
لازم به ذکر است از سن 11 تا 42 سالگی روزه می گیرند و روزه بر افراد خارج از این سن لازم نیست.
در آخر برات متاسفم که مطالعه اندکی داری ولی ادعای زیاد
بیشتر مطالعه کن سام عزیز تا نادان از دنیا نری
موفق باشی.
داریوش
آگوست 7th, 2009 at 3:06 ب.ظ
سلام من معتقدم که این خانمها واقعا لاشی هستند.ربات که احساس نداره.فقط یه ….داره که مال بابا بزرگم از اون بهتره